  • 31. Data: 2011-09-28 21:52:55
    Temat: Re: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCM
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2011-09-28 22:24, JA pisze:

    > Zapachy też są policzalne i porównywalne.
    > Acha i żeby nie było. Nie piszę tego by podgrzać dyskusję. Tak po prostu
    > gwoli sprostowania.

    Tu się nie znam, ale przyjmuję, że tak jest.

    --
    pozdrawia Adam
    /terroryzm - wiem co to, kiedyś mi strona nie działała.../

  • 32. Data: 2011-09-28 23:08:40
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-28 15:36, Adam wrote:
    > To chyba miałeś kiepskie monitory albo nikt ich nie ustawił.

    Miałem bardzo dobry zestaw, najlepszy w cenie do ok. 7 tysięcy złotych
    licząć większość na monitor, a spory kawałek na kartę graficzną, bo bez
    tego to była porażka nie do zniesienia jakiegokolwiek.
    Niestety rozdzielczość powyżej 1280x1024: migały, dawały nieostry obraz
    itd. Mój monitor wyciągał maksymalnie 2048x1536 (jakoś tak) przy 82Hz, ale
    nie dało się tego jakkolwiek znieść. 1600x1200 przy 135Hz było znośne
    jeszcze ale i tak było widać mruganie przy tej wielkości monitora.

    > Trochę Trinitronów miałem, trochę liniowych też. No i TV Rubin z Deltą ;)
    > Ale żaden z lepszych nie mrugał, chodziły ładnie na 120HZ. Żaden też nie
    > był rozmazany. Był bodajże Nokia Test Monitor - jeśli promień nie trafiał
    > na swoją "dziurkę" - to od razu było widać.

    Rozmycie wzrastało wraz z rozdzielczością i częstotliwościami, to były już
    jawne ograniczenia technologii, nie monitora, raczej karty grafiki. Adam
    miał u siebie nawet poradnik jak pozbyć się z grafiki szkodliwych filtrów
    sygnału by ten stosunek poprawić, ale na nic to i tak w wysokich
    rozdzielczościach było, zresztą miałem kartę grafiki optymalizowaną pod
    jakość sygnału (nie wydajność 3D) i mimo tego było po prostu słabo.

    > Moja kobyła MAG Innovision straciła jeden ferryt od odchylania, więc sam
    > od Czarka wziąłbym ten monitorek - ale niestety nie mam go gdzie
    > przechować przez miesiąc :(

    Jeśli tak bardzo jesteście chętni to przejdźcie się po biurach, wszelkie
    złomy dawno wyleciały, te najlepsze monitory z kaprysów szefostwa gdzieś
    się kurzą jak mieli potem kaprys na LCD, możecie być pewni że nazbieracie
    sporo podobnego złomu, nawet powyżej 20 cali. Dopiero co widziałem jak w
    jednej firmie wywozili z kilkanaście wybajerzonych flatronów, tego już po
    prostu nikt nie chce. Szkoda oczu przede wszystkim.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 33. Data: 2011-09-29 07:56:31
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Ironią jest to, że twój Dell ma w specyfikacji 1600 na marne 1200.

    A co mnie specyfikacja? :) Jak zapewne pamietasz, roznica miedzy
    natywnymi rozdzielczosciami, a reszta, w CRT jest do zaakceptowania,
    wobec kompletnej porazki na LCD. Obydwa jada w 1792x1344. Razy dwa daje
    mi to pulpit 3584x1344 puntow, na ktorym mozna zmiescic naprawde
    duuuzo... :)
    Jak wspomnial "JA" -- nie stawiam tych DELLi ponad dobre LCD (chociaz w
    kwestii przelozenia ceny na funkcjonalnosc -- na pewno). Mialem na mysli
    zuzycie pradu. Duze LCD niewiele w tej kwestii zmieniaja.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 34. Data: 2011-10-03 11:34:05
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-28 21:03, PB pisze:

    > winyl brzmi zdecydowanie lepiej niż CD biorąc pod uwagę sprzęt
    > w tej samej klasie cenowej

    No ale powyższe (że sygnał z winyla nagrany na CD jest nie do odróżnienia
    do winyla) wynika, że brzmienie winylowe jest tylko pewnym, być może
    przyjemnym i charakterystycznym, ale jednak zniekształceniem.

    Zapewne nie tylko chodzi tylko o sam nośnik ale jak pisze Janko, pracę
    fachowca, który znał ograniczenia nosnika i musiał je uwzględnić przy obróbce.

  • 35. Data: 2011-10-03 12:00:02
    Temat: Re: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 z? BCM
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-09-28 10:16, b...@n...pl pisze:

    > TN jest fajny do obróbki zdjęć. Trochę się pochylisz i masz inne kolory.

    Albo sprawdzasz czy są szczegóły w cieniach :)

  • 36. Data: 2011-10-03 13:25:01
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > No ale powyższe (że sygnał z winyla nagrany na CD jest nie do odróżnienia
    > do winyla) wynika, że brzmienie winylowe jest tylko pewnym, być może
    > przyjemnym i charakterystycznym, ale jednak zniekształceniem.

    Dla mnie najpiękniejszym jest brzmienie szpulowego magnetofonu, bo
    pięknie wyglądają takie obracające się szpule i w ogóle, to zakładanie i
    nawijanie taśmy, mniam... :)

    --
    pozdrawia Adam
    /chciałbym kiedyś dostać jakąś łapówkę.../

  • 37. Data: 2011-10-03 13:25:50
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    > Albo sprawdzasz czy są szczegóły w cieniach :)

    Do tego potrzebny jest fotel bujany :)
    Ale i tak używam tn, do zabawy i pracy.

    --
    pozdrawia Adam
    /często dostajemy niechciane prezenty, ale najczęściej nie dostajemy nic/