  • 1. Data: 2011-09-26 09:55:23
    Temat: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCM
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Wystawiam do sprzedaży doskonały monitor Iiyama Vision Master Pro 452:

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1842340605

    Aukcja od 1 zł, bez ceny minimalnej: za ile wylicytujesz, za tyle
    kupisz. Będzie trwała tydzień i zakończy się w niedzielę 2
    października 2011 r. o godzinie 21:41. Przed zalicytowaniem zachęcam
    do obejrzenia w Warszawie. Można ustawić Snipa ;) Zamieściłem zdjęcia
    sprzedawanego monitora.

    Nie muszę chyba tłumaczyć co to jest, ani podawać parametrów. Wiadomo,
    z górnej półki. CRT - więc do obróbki zdjęć nadaje się idealnie;
    według mnie dużo lepiej niż jakikolwiek LCD w cenie poniżej 5000 zł.
    Sprzedaję jeden, już przedostatni z zapasów; miałem trzy takie i
    trochę mi miejsce zajmowały, a nie zużywają się tak szybko, jak się
    obawiałem. Oczywiście dołączam kabel zasilający i kabel do połączenia
    z komputerem. Ważne! - jestem niepalący, więc monitor nie roztacza
    wokół siebie smrodu.

    Czarek

  • 2. Data: 2011-09-26 12:34:38
    Od: "Mirek Sz." <a...@w...pl>

    Z monitorów CRT zrezygnoałem 5 lat temu teraz sa z PVA, IPS nie odbiegaja od
    CRT jakością. Niestety nie te czasy.

    .googlegroups.com...

  • 3. Data: 2011-09-26 13:40:02
    Od: "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl>

> [...]
    > obawiałem. Oczywiście dołączam kabel zasilający i kabel do połączenia
    > z komputerem. Ważne! - jestem niepalący, więc monitor nie roztacza

    podaj datę produkcji i przebieg w godzinach świecenia - one maja tą opcję..
    pozdr.
    gr

  • 4. Data: 2011-09-26 16:34:00
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Mirek Sz." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Z monitorów CRT zrezygnoałem 5 lat temu teraz sa z PVA, IPS nie
    > odbiegaja od CRT jakością. Niestety nie te czasy.

    No ale jak ktoś potrzebuje to za złotówkę nie wziąść?

    Jeszcze pare lat temu to fakt, monitorek fajny.
    Ale mam już 2 lata (może więcej) EIZO FlexScan S2231W i nie ma mowy o
    powrocie do CRT :)

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2011-09-26 17:44:21
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 26 Wrz, 15:40, "GR001" <sweetek001(usuntosobie)@wp.pl> wrote:

    > podaj datę produkcji i przebieg w godzinach świecenia - one maja tą opcję..

    Powiedz, jak to sprawdzić, to podam.

    Czarek

  • 6. Data: 2011-09-26 21:48:32
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-26 18:34, Irokez wrote:

    > No ale jak ktoś potrzebuje to za złotówkę nie wziąść?
    >
    > Jeszcze pare lat temu to fakt, monitorek fajny.
    > Ale mam już 2 lata (może więcej) EIZO FlexScan S2231W i nie ma mowy o
    > powrocie do CRT :)

    To bierz, chociażby za złotówkę i wpatruj się w z zasady rozmyty obraz i
    mocne miganie.
    Jedni utylizują graty, a inni usiłują je jeszcze sprzedać. CRT dzisiaj to
    grat, który można postawić obok vhs i kasety magnetofonowej, a na pewno
    znajdą się też i tacy, którzy powiedzą jakie to super naprzeciw
    dzisiejszym technologiom były rzeczy :-)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 7. Data: 2011-09-26 22:22:18
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-09-26 11:55, Czarek pisze:
    > Wystawiam do sprzedaży doskonały monitor Iiyama Vision Master Pro 452:
    >
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1842340605

    To ja lepszego nie mogę sprzedać.
    Moim zdaniem CRT nie sprzedasz. Zobacz ile tego towaru na allegro jest.

    --
    animka

    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w
    okrucieństwie, ale przyjdzie czas, kiedy będzie traktował mordowanie
    zwierząt w ten sam sposób, w jaki obecnie traktuje zabijanie ludzi. Ten,
    kto nie szanuje i nie ceni życia, nie zasługuje na to, aby żyć".
    Leonardo da Vinci

  • 8. Data: 2011-09-27 18:56:21
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "dominik" <u...@d...net.pl> wrote in message

> [...]
    > Jedni utylizują graty, a inni usiłują je jeszcze sprzedać. CRT dzisiaj to
    > grat, który można postawić obok vhs i kasety magnetofonowej,...

    A jeszcze 3-2- rok temu było sporo takich co mówili - tylko CRT.
    Teraz jest jeszcze wielu co twierdzą, że na monitorach TN fotek nie da się
    obrabiać.

  • 9. Data: 2011-09-27 19:17:49
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 26 Sep 2011 23:48:32 +0200, dominik napisał(a):

    > CRT dzisiaj to
    > grat, który można postawić obok vhs i kasety magnetofonowej, a na pewno
    > znajdą się też i tacy, którzy powiedzą jakie to super naprzeciw
    > dzisiejszym technologiom były rzeczy :-)

    W jednym wygrywają (ale te duże >+21"). Koty zdecydowanie wolą je niż LCD
    na których niewygodnie się leży i które nie grzeją tak fajnie ;).

    --
    Kojer trzymający na biurku ogromniasty zabytkowy monitor

  • 10. Data: 2011-09-27 19:41:13
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    "Robert Kois" <k...@h...pl> wrote in message

    > W jednym wygrywają (ale te duże >+21"). Koty zdecydowanie wolą je niż LCD
    > na których niewygodnie się leży i które nie grzeją tak fajnie ;).

    Taki 21" CRT to chyba 100 W jadł.