  • 1. Data: 2011-09-26 13:25:01
    Temat: aplikacja do backupu szukam...
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    trochę NTG ale zdaje się Janko kiedyś tu na grupie pisał o sposobie backupu
    programów w taki sposób, który po reinstalacji systemu powoduje powrót do
    tego co mieliśmy przed reinstalacją systemu (programy, ustawienia),
    nie mogę tego odnaleźć w archiwum,
    nakieruje mnie ktoś na dyskusję?
    muszę przeinstalować system, a chciałbym oszczędzić sobie trochę czasu,
    dzięki

    brat

  • 2. Data: 2011-09-26 19:59:56
    Temat: Re: aplikacja do backupu szukam...
    Od: mt <t...@i...pl>

    bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > nie mogę tego odnaleźć w archiwum,
    > nakieruje mnie ktoś na dyskusję?
    > muszę przeinstalować system, a chciałbym oszczędzić sobie trochę czasu,

    Janko pisał o tworzeniu wersji portable, a konkretnie o szopie w tej
    wersji, materiałów jak to zrobić jest w sieci mnóstwo, jak i samych
    programów już tak spreparowanych. Jednak jeżeli już masz poinstalowane
    programy, to zrobienie ich teraz w wersji portable będzie raczej ciężko
    wykonalne, takie rzeczy robi się na świeżym systemie, a najlepiej
    wirtualnym systemie, który po każdej instalacji, przerobieniu programu i
    jego deinstalacji, przywracasz do stanu pierwotnego. Masz więc dwa
    wyjścia, albo porobisz sobie wersje portable po reinstalacji systemu,
    albo teraz zainstalujesz sobie wirtualną maszynę i system, spreparujesz
    programy i po reinstalce systemu będziesz mieć już gotowce.

    --
    marcin

  • 3. Data: 2011-09-27 19:51:43
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-09-26 21:59, mt wrote:

    > Janko pisał o tworzeniu wersji portable,

    Sam po opowieściach Adama zacząłem to testować i na dzień dzisiejszy mam
    trzy aplikacje które grzebią w rejestrze spoza programów systemu. Są to
    7-zip, antywirus oraz soft do wirtualnych maszyn ;).
    Choć to naprawdę przyjemnie w przypadku grymasów aplikacji robię po
    prostu delete katalogu z ustawieniami programu i po problemie ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 4. Data: 2011-09-27 20:25:21
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-09-27 21:51, cichybartko wrote:

> [...]
    > Choć to naprawdę przyjemnie w przypadku grymasów aplikacji robię po
    > prostu delete katalogu z ustawieniami programu i po problemie ;).

    Matko jak ja to pięknie i gramatycznie wyraziłem, wszystkich urażonych
    serdecznie przepraszam za zakłócenia ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.