  • 11. Data: 2011-09-27 19:46:35
    Temat: Re: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 zł BCM
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Tue, 27 Sep 2011 21:41:13 +0200, Gil napisał(a):

    > Taki 21" CRT to chyba 100 W jadł.

    Bez znaczenia w porównaniu z tym ile zżerają kotecki ;).

    --
    Kojer

  • 12. Data: 2011-09-27 21:58:44
    Temat: Re: Sprzedam monitor CRT Iiyama Vision Master Pro 452 - od 1 z? BCM
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-09-27 20:56, Gil pisze:
    > "dominik"<u...@d...net.pl> wrote in message

    > A jeszcze 3-2- rok temu by?o sporo takich co mówili - tylko CRT.
    > Teraz jest jeszcze wielu co twierdz?, ?e na monitorach TN fotek nie da sie
    > obrabiaae.

    Dać się da (odpowiednio dobry fachowiec poradzi sobie z obróbką zdjęć
    nawet i na monitorze czarno-białym), ale uzyskanie dobrych rezultatów
    niestety będzie znacznie trudniejsze niż na monitorze z przyzwoitą matrycą.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 13. Data: 2011-09-27 22:03:08
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Taki 21" CRT to chyba 100 W jadł.

    Dell P1130 -- 95-135 W -- uzywam 2 takich na co dzien. :) Tyle, ze
    sensowny LCD dla fotografa (czyli o ilosci pikseli w pionie powyzej tych
    marnych 1200 czy 1280 (27-30") -- i tak pozera niewiele mniej. Moze
    jakies 20 W mozna zaoszczedzic.

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 14. Data: 2011-09-27 22:12:37
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 22:58, Marek Wyszomirski wrote:

    > Dać się da (odpowiednio dobry fachowiec poradzi sobie z obróbką zdjęć
    > nawet i na monitorze czarno-białym), ale uzyskanie dobrych rezultatów
    > niestety będzie znacznie trudniejsze niż na monitorze z przyzwoitą matrycą.

    Za to niefachowcowi do poprawienia fotek dziecka na spacerze na picasę
    wystarczy to aż nadto i nie potrzebuje 30" CRT z kalibratorem w miejsce
    marketowego TNa.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 15. Data: 2011-09-27 22:13:49
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-27 20:56, Gil wrote:
    > A jeszcze 3-2- rok temu było sporo takich co mówili - tylko CRT.

    Jak ich nie było stać na LCD to sobie mówili, aktualnie technologia tak
    potaniała, że nie stanowi to wielkiego problemu. W wyższych
    rozdzielczościach za to CRT jest porażką najwyższego kalibru.

    > Teraz jest jeszcze wielu co twierdzą, że na monitorach TN fotek nie da się
    > obrabiać.

    TN ma swoje specyficzne artefakty, ale w większości zastosowań komputera
    daje ogromną przewagę nad CRT - nie rozmywa obrazu i nie mruga, że aż oczy
    bolą. Aktualnie można i 10h spędzić przed komputerem i nie będzie się
    świecić od promieniowania idąc do łazienki.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 16. Data: 2011-09-27 22:14:15
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 27/09/2011 23:03, marcin.STIG.saldat wrote:

> [...]
    > sensowny LCD dla fotografa (czyli o ilosci pikseli w pionie powyzej tych
    > marnych 1200 czy 1280 (27-30") -- i tak pozera niewiele mniej. Moze

    Ironią jest to, że twój Dell ma w specyfikacji 1600 na marne 1200.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 17. Data: 2011-09-27 22:20:30
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2011-09-27 21:17, Robert Kois wrote:
    > W jednym wygrywają (ale te duże >+21"). Koty zdecydowanie wolą je niż LCD
    > na których niewygodnie się leży i które nie grzeją tak fajnie ;).

    No tak, ten argument jest nie do pobicia :)
    Moje kicieństwa za to oplatają laptopy od tyłu w miejscu gdzie jest
    świetlówka, też dogrzewa kota na całej długości ;)

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564

  • 18. Data: 2011-09-28 05:35:15
    Od: Marek Wyszomirski <w...@t...net.pl>

    W dniu 2011-09-28 00:12, kamil pisze:

    > Za to niefachowcowi do poprawienia fotek dziecka na spacerze na picasę
    > wystarczy to aż nadto i nie potrzebuje 30" CRT z kalibratorem w miejsce
    > marketowego TNa.

    Wszystko zależy od wymaganej jakości. Jest całkiem niemało takich,
    którym wystarczą zdjęcia prosto z aparatu a nawet i z telefonu
    komórkowego. Nie bez powodu producenci zapewniają w aparatach obsługę
    DPOF zaś w drukarkach obsługę standardu PictBridge.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 19. Data: 2011-09-28 06:51:45
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-09-27 22:14:15 +0000, kamil <k...@s...com> said:

    > Ironią jest to, że twój Dell ma w specyfikacji 1600 na marne 1200.

    Dlatego napisał "tyle że..." Nigdzie nie napisał, że ten Dell to sensowny
    monitor. Napisał, że jego dell zużywa właśnie te ze 100 W.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-09-28 08:08:41
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Wed, 28 Sep 2011 00:20:30 +0200, dominik napisał(a):

    > No tak, ten argument jest nie do pobicia :)
    > Moje kicieństwa za to oplatają laptopy od tyłu w miejscu gdzie jest
    > świetlówka, też dogrzewa kota na całej długości ;)

    Szczęściarz, moje wolą się na klawiaturach notebooków kłaść, pozostawiony
    otwarty notebook natychmiast generuje kotka :)
    Ale to NTG więc EOT
    --
    Kojer