  • 121. Data: 2010-12-15 11:44:45
    Temat: Re: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 10 Dec 2010 17:46:07 +0100,
    Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> screamed:

    > Pacz Pan, to tak jak bank - jak robisz przelew to tez
    > kasa znika z jednego banku, jakis czas jej "nie masz",
    > a potem pojawia sie w innym na Twoim koncie. It's magic :)
    >
    > Zgaduje, ze w ramach protestu trzymasz kase pod pryzma ziemniakow? ;)

    I zapewne bardzo się denerwuje, gdy kupujący przelewa pieniądze po kilku
    dniach od wygrania aukcji bezprawnie przetrzymując jego pieniądze. :>

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:231B ]
    [ 12:43:45 user up 12652 days, 0:38, 1 user, load average: 0.75, 0.10, 0.80 ]

    When a cow laughs real hard, does milk come out of it's nose?

  • 122. Data: 2010-12-15 17:04:13
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 14 Dec 2010 23:17:04 +0100, Marek G wrote:
    > Odpada pretekst wysyłki towaru tydzień od płatności tłumacząc się, że
    > kasa nie wpłynęła.

    Mało masz do czynienia z Wielkim Biznesem Za 20Zł(tm). :-)
    Ja wciaz mam pootwierane transakcje z listopada, jakies stare ksiazki
    wlasnie gdzies w cenie z przesylka 20-30zl. ,,Bo PzA trwa długo'' :/

    PS. Nie wiem na ile opoznienie wyplaty PzA jest faktem, a na ile
    legenda, ja zlecilem wczoraj wyplate koło południa, kase na rachunku
    miałem ok godz 16 tego samego dnia.

    pozdrawiam,
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 123. Data: 2010-12-15 17:10:33
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Sun, 12 Dec 2010 22:40:48 +0100, zly wrote:

    > Nie. W przeciwieństwie do banków, allegro nie ma konkurencji.

    Ja akurat wiekszosc dziwnych fantów opchałem via ebay. Więc się Pan
    szanowny raczy mijac z prawda.
    BTW, Paypal raz, ze kosztuje prowizje, to kosztuje przewalutowania. I
    kosztuje niemalo, po kilka % kwoty transakcji, a nie dzien opoznienia.
    Wiec ,,mający problem z płynnościa biznez za 20zł'' jest tam ,,mającym problem
    z płynnością biznesem za jedynie 18zl'' :D

    PS. A PL-only jest ponoc swistak.pl czy cos takiego.

  • 124. Data: 2010-12-15 17:58:53
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-15 18:04:13 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > PS. Nie wiem na ile opoznienie wyplaty PzA jest faktem,

    Zerknij do regulaminu.
    małe kwoty można wypłacać tylko bodaj raz w miesiącu.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 125. Data: 2010-12-15 18:28:45
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 18:58:53 +0100, JA na pl.rec.foto.cyfrowa napisał(a):

    > Zerknij do regulaminu.

    No właśnie - zerknij.

    > małe kwoty można wypłacać tylko bodaj raz w miesiącu.

    Nie. Nie ma ograniczenia przy zleceniu wypłaty przelewem. Jeśli chcesz, aby
    środka z PzA zostały wypłacone poprzez przekaz bankowy, albo na konto
    zagranicą to minimalna kwota dla takiego przypadku to 100 PLN.

    "Nikt nie podjąłby się zrobienia najprostszego zegara odmierzającego tylko
    godziny, a każdy podejmie się tworzenia praw regulujących wszystkie
    stosunki ludzkie. Antoni Słonimski"

  • 126. Data: 2010-12-15 19:26:17
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-15 19:28:45 +0100, Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> said:

    > Nie. Nie ma ograniczenia przy zleceniu wypłaty przelewem. Jeśli chcesz, aby
    > środka z PzA zostały wypłacone poprzez przekaz bankowy, albo na konto
    > zagranicą to minimalna kwota dla takiego przypadku to 100 PLN.

    No to się zmieniło.
    Bo było że raz w miesiącu, nie pamiętam tylko czy chodziło o 20, czy 30 zł.

  • 127. Data: 2010-12-15 21:30:08
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 15 Dec 2010 18:58:53 +0100, JA wrote:

    > Zerknij do regulaminu.

    1.4.
    Agent Rozliczeniowy dokonuje przekazania otrzymanych środków na rachunek
    Użytkownika *nie później niż* w terminie 3 dni roboczych, od chwili
    zgłoszenia przez Użytkownika żądania udostępnienia zgromadzonych
    środków.

    Rozumiem, ze jak dostalem kase w ten sam dzien, to nikt regulaminu nie
    zlamal, tak? (podkreslenie w cytacie moje)

    > małe kwoty można wypłacać tylko bodaj raz w miesiącu.

    Pkt 3.5? Przeczytasz go dokladnie sam, czy przytoczyc?

  • 128. Data: 2010-12-15 21:43:41
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-12-15 22:30:08 +0100, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> said:

    > Pkt 3.5? Przeczytasz go dokladnie sam, czy przytoczyc?

    Błyskawiczny jesteś. Dwie godziny po.

  • 129. Data: 2010-12-16 07:59:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 15 Dec 2010 17:10:33 +0000 (UTC), Michal Tyrala napisał(a):

    > Ja akurat wiekszosc dziwnych fantów opchałem via ebay. Więc się Pan
    > szanowny raczy mijac z prawda.

    Tak na szybko: Wchodzę w kategorię Laptopy. Allegro: 13000 ofert, Ebay:400
    ofert. Uważasz, że jest co porównywać? O polskim ebayu, można w ogóle nie
    wspominać.

    > BTW, Paypal raz, ze kosztuje prowizje, to kosztuje przewalutowania. I
    > kosztuje niemalo, po kilka % kwoty transakcji, a nie dzien opoznienia.

    Tym bardziej dyskwalifikuje to ebay jako konkurencję :) Fajne jest jak się
    płaci, ale dla sprzedających?

    --
    marcin

  • 130. Data: 2010-12-16 13:46:46
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "zly" napisał w wiadomości grup

> [...]

    ofert. Uważasz, że jest co porównywać? O polskim ebayu, można w ogóle nie
    O jakim ebay piszesz, bo mnie na .pl wyszło ponad 9700 ofert
    a na .com ponad 38000?

    JD