  • 1. Data: 2010-12-10 08:54:09
    Temat: Sprzedam głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4, nową; od 1 zł BCM
    Od: Czarek <4...@g...de>

    Wystawiłem do sprzedaży głowicę fotograficzną Manfrotto 808 RC4.
    Głowica jest nowa, w oryginalnym opakowaniu.Możliwa faktura VAT.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1362163836

    Cena wywoławcza 1 zł, bez ceny minimalnej. Aukcja będzie trwała 10 dni
    i zakończy się w niedzielę, 19 grudnia 2010 r. o godzinie 21:39.

    Jest to nowoczesna głowica średniej wielkości, typu 3D
    (trzykierunkowa), wprowadzona do oferty w 2006 roku. Klasyczna,
    trzyosiowa konstrukcja, kryje nowinkę techniczną, zapożyczoną z głowic
    wideo: system nastawnych sprężyn balansujących, zamontowanych w osiach
    pochylenia przód-tył i na boki. System ten ułatwia obsługę ciężkiego
    sprzętu zamontowanego na głowicy - np. aparatu średnioformatowego lub
    lustrzanki z długim obiektywem.

    Obie sprężyny można dezaktywować - wówczas głowica zachowuje się jak
    klasyczna głowica 3D. Nośność głowicy - 8kg - predestynuje ją do
    wykorzystania z wszelkimi systemami średnioobrazkowymi oraz
    rozbudowanymi zestawami małoobrazkowymi.

    Głowica jest wykonana z aluminium i charakteryzuje się bardzo dobrym
    stosunkiem ciężaru do udźwigu. Zapewnia płynny ruch w trzech
    płaszczyznach: obrót dookoła osi pionowej, pochylenie w płaszczyznach
    równoległej i prostopadłej do osi obiektywu. Jest wyposażona w nowe
    pokrętła blokujące, o poprawionej ergonomii oraz szybkozłącze Rapid
    Change (RC4) wykorzystujące płytki 410PL. Wbudowane poziomnice i skale
    obrotu na każdej z osi, ułatwiają wypoziomowanie głowicy i precyzyjne
    ustawienie aparatu.

    Głowica jest nowa, w fabrycznym opakowaniu; nigdy nie byłą używna.
    Można ją obejrzeć (przed licytacją) na Śląsku Cieszyńskim. Na życzenie
    faktura VAT. Wysyłam wyłącznie paczką z podaną wartością lub kurierem,
    stąd wyższy koszt wysyłki. Możliwy jest odbiór osobisty na Śląsku
    Cieszyńskim.

    Parametry głowicy:

    * umożliwia obrót aparatu w płaszczyźnie poziomej, pochylenie w
    płaszczyźnie pionowej oraz przechył na boki;
    * każdy z tych ruchów jest kontrolowany przez osobne dźwignie
    blokujące;
    * duże, gumowe uchwyty na dźwigniach, zapewniają skuteczną
    kontrolę położenia aparatu w pionie i w poziomie;
    * posiada trzy precyzyjne podziałki do kontroli stopnia pochylenia/
    obrotu;
    * przeznaczona do aparatów małego oraz średniego formatu;
    * mocowanie aparatu: wymienna płytka RC 410PL;
    * szybkozłączka z dodatkową blokadą, zabezpieczającą przed
    przypadkowym wypięciem;
    * obrót w poziomie: 360°;
    * przechył w pionie: -25°/+90°;
    * przechył boczny: -90°/+30°;
    * gwint w głowicy: 3/8";
    * gwint w szybkozłączce: 1/4";
    * masa: 1,42 kg;
    * wysokość 15,6 cm;
    * maksymalne obciążenie 8 kg.

    Zawartość zestawu:

    * głowica z płytką 410PL,
    * pokrętła,
    * instrukcja obsługi,
    * folia ochronna,
    * pudełko.

    Czarek

  • 2. Data: 2010-12-10 10:14:22
    Od: "Piotr Sz." <p...@W...com>

    > "Cena wywoławcza 1 zł, bez ceny minimalnej. Aukcja będzie trwała 10 dni
    > i zakończy się w niedzielę, 19 grudnia 2010 r. o godzinie 21:39."

    No chyba za Qba-podpierdalacz ja zobaczy, to sie skonczy wczesniej. :-)

    "UWAGA! Nie akceptuję formy płatności "Płacę z Allegro", wymuszanej
    bezprawnie przez Allegro!"

    Piotr Sz.

  • 3. Data: 2010-12-10 10:41:02
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    > "UWAGA! Nie akceptuję formy płatności "Płacę z Allegro", wymuszanej
    > bezprawnie przez Allegro!"

    Co jest nie tak z "Płacę z Allegro", że tak mocno to podkreślasz?

    --
    Lol

  • 4. Data: 2010-12-10 10:56:29
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Lol wrote:
    > Co jest nie tak z "Płacę z Allegro", że tak mocno to podkreślasz?

    On w ogóle jest przewrażliwiony. Zastrzegł sobie nawet prawa do treści
    akucji i zdjęć w niej umieszczonych. Szkoda tylko, że użyte zdjęcie chyba
    nie jest jego autorstwa. Ciekawe czy sam spytał autora o zgodę na jego
    wykorzystanie.

    Tomek

  • 5. Data: 2010-12-10 10:58:41
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Lol" <l...@l...pl> napisał w wiadomości
    > Co jest nie tak z "Płacę z Allegro", że tak mocno to podkreślasz?

    Bezprawnie LOL :))))

    Z PZA wszystko gra, to glowka nawala jak widac ;)

  • 6. Data: 2010-12-10 11:07:01
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 10 Gru, 11:41, "Lol" <l...@l...pl> wrote:

    > Co jest nie tak z "P ac z Allegro", e tak mocno to podkre lasz?

    Przymuszanie. Nie mam możliwości nieskorzystania z tej opcji.

    Czarek

  • 7. Data: 2010-12-10 11:10:56
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 10 Gru, 11:56, "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl> wrote:

    > On w og le jest przewra liwiony. Zastrzeg sobie nawet prawa do tre ci
    > akucji i zdj w niej umieszczonych. Szkoda tylko, e u yte zdj cie chyba
    > nie jest jego autorstwa. Ciekawe czy sam spyta autora o zgod na jego
    > wykorzystanie.

    Prawda. Zdjęcie pochodzi z materiałów reklamowych dystrybutora i nie
    ma konieczności pytania o zgodę przy każdej publikacji, opis również
    nie jest w pełni mojego autorstwa (materiały reklamowe), tylko
    modyfikowany, natomiast klauzula o prawach autorskich jest wrzucona w
    szablon aukcji "na stałe" i po prostu się ostała :) Kłuje w oczy tylko
    wyjątkowo upierdliwych :)

    Czarek

  • 8. Data: 2010-12-10 11:11:31
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Przymuszanie.

    Niech bedzie. ale "bezprawnie"??

    > Nie mam możliwości nieskorzystania z tej opcji.

    Ano. Ale nie masz tez przymusu sprzedawania wlasnie tam.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

    PS:
    Nie, mnie tez sie sposob wprowadzenia PzA nie podoba.
    Tak, to NTG. ;)

  • 9. Data: 2010-12-10 11:11:54
    Od: Czarek <4...@g...de>

    On 10 Gru, 11:58, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:

    > Z PZA wszystko gra, to glowka nawala jak widac ;)

    Tobie gra, ale UOKiK-owi nie, bo już się zajmują tą sprawą.

    Czarek

  • 10. Data: 2010-12-10 12:39:36

    Czarek wrote:
    > Przymuszanie. Nie mam możliwości nieskorzystania z tej opcji.

    Równie dobrze możesz się przyczepić do tego, że nie można wystawić aukcji na
    50 dni.

    Tomek