    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Sprawdzenie stopu...
    Date: Sun, 29 May 2011 03:51:00 -0700 (PDT)

    On May 27, 11:26 pm, Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>
    wrote:

    > wiem o tym, ale dlatego pytałem o laboratorium...
    >
    > [...]
    >
    > Dokładnie. Ale też nie pracuję w "firmie krzak", a w jednej z większych w
    > branży. Wykładamy duże pieniądze na uzyskanie odpowiednich certyfikatów
    > na nasze wyroby (ISO, znak "B", jako jedna z dwóch firm z tej branży w
    > kraju mamy znak CE na nasze wyroby), kupujemy materiał za kupę kasy (dziś
    > po naszych zastrzeżeniach, co do jakości materiału była u nas delegacja z
    > 3M, wzięli próbki i położyli uszy po sobie), więc nie jest wykluczone, że
> [...]

    Ci dostawcy którzy kantują na kwitach wcale nie robią tego żeby
    sprzedać Ci taniej towar, tylko żeby zarobić więcej kasy. Zapewniam
    Cię że ci porządni wcale nie muszą być drożsi. Muszą tylko być
    uczciwsi, a w biznesie jest "dowieriaj no i prowieriaj", mówiąc
    językiem Włodzimierza Ilicza. Tylko takich rzeczy nie dogaduje się na
    poziomie pyskówek kierowcy ciężarówki z magazynierem, a najwyższej
    władzy jednej firmy i najwyższej władzy drugiej. Oni muszą być poważni
    i to co oni ustalą musi być przestrzegane przez ich ludzi, bo jak nie
    będzie to tamten szef będzie musiał się temu drugiemu szefowi głupio
    tłumaczyć. Jak nie dajesz rady, to powiedz swojemu wodzowi żeby
    zapytał wodza firmy z której bierzecie ten złom o co im chodzi. Macie
    straty (kasa, czas, terminy, bałagan)- to chyba trzeba działać?
    Konrad