    From: "Anonim" <a...@n...mam.emaila>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: Spojler
    Date: Wed, 31 Aug 2011 14:33:28 +0200

    Użytkownik "Konrad Anikiel" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:8ea57758-7c85-4836-86d0-33d03117960d@ft29g2000v
    bb.googlegroups.com...
    > Ja wiem że teraz wystarczy powiedzieć czarodziejskie zaklęcie
    > "dysleksja" i już można używać swojego języka na poziomie Kunta Kinte,
    > ale mimo wszystko przydałoby się jeszcze poza formą pomyśleć nad
    > treścią.

    Jesli czepiasz sie mojego listu (gramatyka, styl) o te drobne potkniecia to
    przepraszam - jestem prostym czlowiekiem. Jesli czytales moj list w swoim
    czytniku tak ja ja to widze (brak polskich liter tzn. ich calkowite
    wyciecie) to juz nie moja sprawa i masz duzy problem.Sugeruje cos z tym
    zrobic.

    > My tu nie mówimy o czołgu ani o bewupie, tylko o osobówce.
    > Walnij rower na dach, przejedź się z nim i policz wgniecenia.
    > Konrad

    Ty zakladasz ze wgniecenia beda. Ja liczylem i niebylo. W ten sposob
    poprzednim samochodem wozilem dwa duze i jeden maly rowerek. Tak jak
    pisalem wczesniej, bezposrednio na dach kladzie sie cos miekkiego. U mnie
    bylo to 4 cm steropianu (bodajrze nazywa sie to styrodur uzywaja tego w
    reklamach) kilka paskow w poprzek samochodu wycietych do krzywizny dachu.
    Steropian byl oklejony materilem obiciowycm na siedzenia (z gabka).
    Ponadto ten material dociska rower do dachu (przez styrodur) i jest on
    nieruchomy. ZADNYCH wgniecen nie bylo sprawdzilem to przez jakies 4 lata (2
    dlugie trasy nad moze - jakies 1000 km kazda) oraz na kilkunastu krotszych
    wycieczek rowerowych (zalozmy 1-2 w miesiacu wyjechac do lasu z miasta i
    przesiasc sie na rowery).

    Kiedys ktos mi opowiedzial takie cos:
    Byl problem techniczny do rozwiazania i kilku facetow pracowalo nad tym.
    Mysleli, liczyli i doszli do porozumienia (po kilku tygodniach) ze nieda
    sie tego zrobic. Ich szef przyjol to do wiadomosci. Po kilku dniach
    przyszedl do nich jeszcze jeden facet i rozwiazal ten problem w ciagu
    jednego dnia. Znalazl rozwiazanie tylko dlatego ze, niewiedzial ze nieda
    sie tego zrobic

    Jezdzac z rowerami na dachu umocowanymi w ten sposob, nie raz spotyalem sie
    ze smiechem i niedowierzaniem, ale obojetne mi to bylo. Jesli zdecydowalem
    sie na rowery to wisialo mi to co o mnie pomysla. Ja mialem dobrze.
    Samochod sprzedalem i niebylo zadnych zadrapan, zarysowan czy wgniecen
    (mowie o dachu). Acha i nigdy roweru niewalilem, delikatnie kladlem. I choc
    jestem dosc duzym facetem zawsze staralem sie rower klasc na dachu we
    dwoje - uwazam ze tak bezpieczniej i wygodniej.

    Pozdrawiam
    Robert

    ps. staralem sie pisac bez poslkich liter by znow moj list niewygladal tak
    pokracznie po przepuszczeniu przez czytnik Konrada.