eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-10-18 00:23:24
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 października 2012 00:46:12 UTC+2 użytkownik Padre napisał:
> [...]
    nie z banka halogenowa w srodku).

    > tak z 15 lat temu krótki czas serwisowałem sygnalizacje na
    >
    > skrzyżowaniach, tamte żarówki wytrzymywały kilka razy więcej cykli
    >
    > włączania ale kosztowały tez kilkukrotnie drożej choć z wyglądu prawie
    >
    > niczym się nie różniły. O ile dobrze pamiętam miały gęściej podparty żarnik.

    Te co mam maja zarnik podparty w 2 miejscach i do tego 2 miejsca zaczepienia czyli
    raczej nic szczegolnego.

    Producent to iskra - ukraina. klasa E 3040 lumenow, 200W, 1000h trwalosci.
    Opisy w innych jezykach (GB, MD, RUS, UA, LV, RO, EST, E, D, FIN, GE, LT) sugeruja ze
    to zwykla zarowka:
    MD - Lampa cu incandescenta uz general clar
    RO - lampa de destinatie generala clar

    Ale dla niemieckiego czy wloskiego jest wzmianka o sygnalizacji ulicznej:
    D-Gluhlampe fur Verkehrsampel klar

    Chyba jednak jakies zapotrzebowanie jest bo markety jednak takie cos sprowadzaja...