eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSpisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
  • Data: 2012-10-30 05:40:58
    Temat: Re: Spisek żarówkowy - dymają nas ostro, dzięki za czasy wysokiej jakości...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:ftk4sqoj1qqs.10iexc5i1hhdl.dlg@40tude.net...

    > Eee, Pszemolu, chyba nie zrozumiales.
    > Producent dolozyl staran zeby sie zepsula. W odpowiednim czasie.

    Bzdura... nie lubię takich teorii spiskowych bo sam jestem projektantem.

    > A w dodatku wszelkie dziala sa planowane na zachodnie zarobki,
    > wiec nie $40, ale $200. I dla tanszych nie ma czesci, instrukcji itp.
    > Zreszta jakie czesci, kiedy wszystko na 1 plycie.

    I tu się mylisz - niewiele sprzetu widzę próbowałeś naprawiać.
    Co pada? Ano przeważnie kondensatory elektrolityczne, aluminiowe.
    I jest to uniweralna usterka w płytach głównych, sieciowych routerach,
    drukarkach, monitorach - to jest po prostu dziś najsłabszy element.
    Sądzę że 99% problemów z kilkuletnim sprzętem to elektrolity.
    Mialem do czynienia z takim routerem/switchem Della że nie
    dawał w ogóle napięcia z zasilacza dzięki takiej usterce...
    Do naprawy za 5zł. Tylko trzeba uważać aby kupić takie na 105'C
    bo inaczej nowy szybciej padnie niż ten stary co wymieniamy... :-)

    Problem w tym, że taka naprawa kosztuje 5zł dla naprawiającego.
    Jeśli sami naprawiamy, na przykład. Jeśli ktoś musi z takich napraw
    utrzymać zakład, zapłacić prąd, czynsz i pensje pracownikom to
    ze zrozumiałych powodów naprawa nie może kosztować 5zł, nie?

    > Introligatorzy maja sie dobrze.
    > Ale dzis oprawa pracy dyplomowej zajmuje 5 minut :-)

    Ci co zostali w biznesie mają się dobrze, ale jest ich dzisiaj
    jeden promil lub mniej tego co było 50 lat temu...