-
61. Data: 2012-05-28 09:43:55
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:jpva5g$qmh$...@m...internetia.pl...
> W dniu 2012-05-28 09:34, Cavallino pisze:
>> Ten i30 nie spełnia ŻADNEGO z tych warunków.
>
> Ale ten drugi już tak. Widzisz, w klubie hyundai znalazłem druga i30
> taka jak moja i facet jest skory do pomocy i on ma właśnie wyniki na
> poziomie poniżej 4l, gdy jedzie 90-100km/h na trasie.
Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.
Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
delikatnie, raczej 70 niż 90.
Fakt, nie na autostradzie, ale i tak w "bez problemu poniżej 4 l" nie
uwierzę.
-
62. Data: 2012-05-28 09:44:00
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-28 09:38, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> grup dyskusyjnych:1wbg9hd4bvsgn$.1g4yn2lppbyh7$.dlg@40tud
e.net...
>> Dnia Sun, 27 May 2012 22:58:48 +0200, Cavallino napisał(a):
>>> Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
>>>> Czy jeżeli okaże się, że nie da się osiągnąc spalania katalogowego -
>>>> będziesz chciałtowar reklamować, jako niezgodny z umową?
>>>
>>> Nie da się.
>>> Był ostatnio wyrok sąd u w podobnym przypadku.
>>
>> No nie, to jakas pomylka sadowa, trzeba apelowac i ciagnac az do
>> Strasburga.
>
> Już chyba tylko Strasburg pozostał:
> http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Proces-o-wysokie-s
palanie-wyrok-korzystny-dla-koncernow,wid,14451225,w
iadomosc.html?ticaid=1e871
Ja mam prościej, bo znów auto przestało reagować poprawnie na pedał
gazu, jak znajda tą usterkę to i spalanie wtedy pewnie spadnie, bo gdy
auto jeździ ok, to jakoś nie ma problemu z osiągnięciem poniżej 4l na
100km, a według biegłego PZMOT ta przypadłość stwarza zagrożenie dla
użytkownika auta z racji nieprzewidywalności zachowania samochodu np. w
czasie wyprzedzania...
-
63. Data: 2012-05-28 09:48:28
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-28 09:43, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:jpva5g$qmh$...@m...internetia.pl...
>> W dniu 2012-05-28 09:34, Cavallino pisze:
>>> Ten i30 nie spełnia ŻADNEGO z tych warunków.
>>
>> Ale ten drugi już tak. Widzisz, w klubie hyundai znalazłem druga i30
>> taka jak moja i facet jest skory do pomocy i on ma właśnie wyniki na
>> poziomie poniżej 4l, gdy jedzie 90-100km/h na trasie.
>
> Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
> Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
> Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.
Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
100km jeden za drugim. Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.
> Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
> delikatnie, raczej 70 niż 90.
Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie. Tego samego dnia z
przeszło 600km, z czego ponad 200 autostradami (większość czasu
140km/h), reszta poza miastem w przedziale 100-120km/h przy
dystrybutorze wyszło mi 4,13, a z komputera 4.3. Następnego dnia, mniej
więcej w południe wystąpił znów problem z reakcja na pedał gazu i
spalanie zaczęło rosnąć.
-
64. Data: 2012-05-28 09:55:47
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>>> Ale ten drugi już tak. Widzisz, w klubie hyundai znalazłem druga i30
>>> taka jak moja i facet jest skory do pomocy i on ma właśnie wyniki na
>>> poziomie poniżej 4l, gdy jedzie 90-100km/h na trasie.
>>
>> Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
>> Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
>> Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.
>
> Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
> 100km jeden za drugim.
W celu osiągnięcia minimalnego zużycia jak rozumiem, a nie tak normalnie?
>Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
> testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.
>
>> Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
>> delikatnie, raczej 70 niż 90.
>
> Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie.
Chwilowe spalanie mnie nie kręci, taki wynik to nie problem.
Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu ruszyć,
zahamować, przyspieszyć itd.
-
65. Data: 2012-05-28 10:11:01
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: anacron <a...@a...pl>
W dniu 2012-05-28 09:55, Cavallino pisze:
>
> Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:
>
>>>> Ale ten drugi już tak. Widzisz, w klubie hyundai znalazłem druga i30
>>>> taka jak moja i facet jest skory do pomocy i on ma właśnie wyniki na
>>>> poziomie poniżej 4l, gdy jedzie 90-100km/h na trasie.
>>>
>>> Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
>>> Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
>>> Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.
>>
>> Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
>> 100km jeden za drugim.
>
> W celu osiągnięcia minimalnego zużycia jak rozumiem, a nie tak normalnie?
>
>
>> Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
>> testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.
>>
>>> Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
>>> delikatnie, raczej 70 niż 90.
>>
>> Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie.
>
> Chwilowe spalanie mnie nie kręci, taki wynik to nie problem.
> Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
> przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu
> ruszyć, zahamować, przyspieszyć itd.
20km niech będzie chwilowe, ale mnie o to chodzi, jak w czasie 20 km z
prędkością 80km/h będę widział coś zbliżonego do tego co podaje
producent to dam spokój.
-
66. Data: 2012-05-28 10:27:00
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:
>> Chwilowe spalanie mnie nie kręci, taki wynik to nie problem.
>> Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
>> przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu
>> ruszyć, zahamować, przyspieszyć itd.
>
>
> 20km niech będzie chwilowe, ale mnie o to chodzi, jak w czasie 20 km z
> prędkością 80km/h będę widział coś zbliżonego do tego co podaje
> producent to dam spokój.
Noo, tyle to faktycznie możesz uzyskać, jak naprawisz to auto, pewnie będzie
tak jak piszesz, że między nieprawidłową pracą silnika, a za wysokim
spalaniem, związek okaże się wyraźny.
-
68. Data: 2012-05-28 12:59:06
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>> Czy jeżeli okaże się, że nie da się osiągnąc spalania katalogowego -
>> będziesz chciałtowar reklamować, jako niezgodny z umową?
>
> Nie da się.
> Był ostatnio wyrok sąd u w podobnym przypadku.
>
z ciekawości - jakieś streszczenie argumentacji "na nie"? No i jakie był
na tak? Znaczy - róznice 0.3 czy 3.0? :)
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest
miliarderem" - Charlie Chaplin
-
67. Data: 2012-05-28 12:59:06
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
co następuje:
>> Nowoczesny mały diesel przy 90kmh powinien spalić na trasie około 3,5
>
> Owszem, jak za TIR-em pojedzie.
> Już taki test nawet był w Automaniaku.
> Ludzie, dopóki nie stwierdzicie takiego spalania to nie wierzcie w takie
> bzdury.
Corsa 1,4 oraz Yaris 1,4 oba TD- przy ecodrivingu do 110km/h miesciły się w
4,3.
Podobno te pierwsze modele yarisów był jeszcze oszczędniejsze.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,
że właściwie cieszysz się na tę wyprawę.
-
69. Data: 2012-05-28 14:04:35
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Tomisk <t...@w...pl>
W dniu 2012-05-28 12:59, Budzik pisze:
>
> Corsa 1,4 oraz Yaris 1,4 oba TD- przy ecodrivingu do 110km/h miesciły się w
> 4,3.
> Podobno te pierwsze modele yarisów był jeszcze oszczędniejsze.
>
no to żaden szał Focusem 1.6 TDCI kombi bez większych problemów wyrabiam
się w okolicy 4,5 na trasie, prędkość do 110 i trochę przewidywania co
się może na drodze wydarzyć.
Pozdrawiam Tomek
-
70. Data: 2012-05-28 15:59:05
Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail t...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> Corsa 1,4 oraz Yaris 1,4 oba TD- przy ecodrivingu do 110km/h miesciły
>> się w 4,3.
>> Podobno te pierwsze modele yarisów był jeszcze oszczędniejsze.
>>
> no to żaden szał Focusem 1.6 TDCI kombi bez większych problemów
> wyrabiam się w okolicy 4,5 na trasie, prędkość do 110 i trochę
> przewidywania co się może na drodze wydarzyć.
>
odnosiłem się tylko do tego, ze 4 litry to są mało realne.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Każdy człowiek ma jakiegoś fioła, ale zdaje się, że największym
jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis