  • 61. Data: 2012-05-28 09:43:55
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:jpva5g$qmh$...@m...internetia.pl...

    > Ale ten drugi już tak. Widzisz, w klubie hyundai znalazłem druga i30
    > taka jak moja i facet jest skory do pomocy i on ma właśnie wyniki na
    > poziomie poniżej 4l, gdy jedzie 90-100km/h na trasie.

    Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
    Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
    Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.

    Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
    delikatnie, raczej 70 niż 90.
    Fakt, nie na autostradzie, ale i tak w "bez problemu poniżej 4 l" nie
    uwierzę.

  • 62. Data: 2012-05-28 09:44:00
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-28 09:38, Cavallino pisze:

    > grup dyskusyjnych:1wbg9hd4bvsgn$.1g4yn2lppbyh7$.dlg@40tud
    e.net...

    > Już chyba tylko Strasburg pozostał:
    > http://moto.wp.pl/kat,55194,title,Proces-o-wysokie-s
    palanie-wyrok-korzystny-dla-koncernow,wid,14451225,w
    iadomosc.html?ticaid=1e871

    Ja mam prościej, bo znów auto przestało reagować poprawnie na pedał
    gazu, jak znajda tą usterkę to i spalanie wtedy pewnie spadnie, bo gdy
    auto jeździ ok, to jakoś nie ma problemu z osiągnięciem poniżej 4l na
    100km, a według biegłego PZMOT ta przypadłość stwarza zagrożenie dla
    użytkownika auta z racji nieprzewidywalności zachowania samochodu np. w
    czasie wyprzedzania...

  • 63. Data: 2012-05-28 09:48:28
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-28 09:43, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Skąd wiesz, bo on tak powiedział?
    > Sprawdź to empirycznie, a nie wierz bajkopisarzom na słowo.
    > Chętnie podstawię swojego 1.6 crdi to takiego testu.

    Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
    100km jeden za drugim. Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
    testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.

    > Mnie nie udało się zejść poniżej 4,5 l mimo że jechałem na próbę bardzo
    > delikatnie, raczej 70 niż 90.

    Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie. Tego samego dnia z
    przeszło 600km, z czego ponad 200 autostradami (większość czasu
    140km/h), reszta poza miastem w przedziale 100-120km/h przy
    dystrybutorze wyszło mi 4,13, a z komputera 4.3. Następnego dnia, mniej
    więcej w południe wystąpił znów problem z reakcja na pedał gazu i
    spalanie zaczęło rosnąć.

  • 64. Data: 2012-05-28 09:55:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
    > 100km jeden za drugim.

    W celu osiągnięcia minimalnego zużycia jak rozumiem, a nie tak normalnie?

    >Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
    > testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.

    > Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie.

    Chwilowe spalanie mnie nie kręci, taki wynik to nie problem.
    Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
    przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu ruszyć,
    zahamować, przyspieszyć itd.

  • 65. Data: 2012-05-28 10:11:01
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-05-28 09:55, Cavallino pisze:

> [...]
    > Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
    > przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu

    20km niech będzie chwilowe, ale mnie o to chodzi, jak w czasie 20 km z
    prędkością 80km/h będę widział coś zbliżonego do tego co podaje
    producent to dam spokój.

  • 66. Data: 2012-05-28 10:27:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > 20km niech będzie chwilowe, ale mnie o to chodzi, jak w czasie 20 km z
    > prędkością 80km/h będę widział coś zbliżonego do tego co podaje

    Noo, tyle to faktycznie możesz uzyskać, jak naprawisz to auto, pewnie będzie
    tak jak piszesz, że między nieprawidłową pracą silnika, a za wysokim
    spalaniem, związek okaże się wyraźny.

  • 68. Data: 2012-05-28 12:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Nie da się.
    > Był ostatnio wyrok sąd u w podobnym przypadku.

    z ciekawości - jakieś streszczenie argumentacji "na nie"? No i jakie był
    na tak? Znaczy - róznice 0.3 czy 3.0? :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

  • 67. Data: 2012-05-28 12:59:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Owszem, jak za TIR-em pojedzie.
    > Już taki test nawet był w Automaniaku.
    > Ludzie, dopóki nie stwierdzicie takiego spalania to nie wierzcie w takie
    > bzdury.

    Corsa 1,4 oraz Yaris 1,4 oba TD- przy ecodrivingu do 110km/h miesciły się w
    4,3.
    Podobno te pierwsze modele yarisów był jeszcze oszczędniejsze.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 69. Data: 2012-05-28 14:04:35
    Od: Tomisk <t...@w...pl>

    W dniu 2012-05-28 12:59, Budzik pisze:

    > Corsa 1,4 oraz Yaris 1,4 oba TD- przy ecodrivingu do 110km/h miesciły się w
    > 4,3.
    > Podobno te pierwsze modele yarisów był jeszcze oszczędniejsze.

    no to żaden szał Focusem 1.6 TDCI kombi bez większych problemów wyrabiam
    się w okolicy 4,5 na trasie, prędkość do 110 i trochę przewidywania co
    się może na drodze wydarzyć.

    Pozdrawiam Tomek

  • 70. Data: 2012-05-28 15:59:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > no to żaden szał Focusem 1.6 TDCI kombi bez większych problemów
    > wyrabiam się w okolicy 4,5 na trasie, prędkość do 110 i trochę
    > przewidywania co się może na drodze wydarzyć.

    odnosiłem się tylko do tego, ze 4 litry to są mało realne.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis