    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Mon, 28 May 2012 09:55:47 +0200

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:

    > Kurwa, ja jeździłem jego samochodem, a on moim. Potem pojechaliśmy na
    > 100km jeden za drugim.

    W celu osiągnięcia minimalnego zużycia jak rozumiem, a nie tak normalnie?

    >Ja nie wierze na słów, ja to widziałem. Aha
    > testowy 1.6 z salonu pali mniej pod moja noga.

    > Wrzuciłem Ci screen, 3.0 przy 70km/h na autostradzie.

    Chwilowe spalanie mnie nie kręci, taki wynik to nie problem.
    Żeby powiedzieć, że auto pali poniżej 4l, trzeba by ZIMNYM autem ruszyć,
    przejechać jakiś sensowny odcinek, parę razy się zatrzymać, znowu ruszyć,
    zahamować, przyspieszyć itd.