-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 06 Jun 2012 19:46:28 +0200
Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
Lines: 23
Message-ID: <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
<4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 91.123.221.24
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1339005131 18622 91.123.221.24 (6 Jun 2012 17:52:11 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 17:52:11 +0000 (UTC)
X-User: kolczan0
In-Reply-To: <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
Thunderbird/12.0.1
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453757
[ ukryj nagłówki ]Dnia 2012-06-06 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> No jak widzisz ze słów przeszkolonego Mirka, to jednak się nie bardzo
> odnosi, ma się nie przekraczać 2000 i tyle.
Hola, hola - przy przyspieszaniu. Jak już jesteś na najwyższym biegu i
potrzebujesz jechać szybciej - droga wolna, choć to oczywiście podnosi
spalanie.
Szkolenie mieliśmy na nowych Megane z silnikiem 1.5 dci z mocą bodaj 90
KM - bez problemu radziły sobie z przyspieszaniem od 1500 do 2000
obrotów, bo tak mniej więcej jest tam zestopniowana skrzynia (zresztą
podobnie jak u mnie).
Jeśli rzeczywiście Twój silnik nie ciągnie poniżej 1700 to sobie te 2000
podnieś do 2200 - chodzi o to, żeby zmieniać bieg na wyższy przy takich
obrotach, żeby na wyższym biegu samochód ciągle jechał i jednocześnie,
żeby były to możliwie najniższe obroty.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 20:49 Cavallino
- 06.06.12 20:52 Cavallino
- 06.06.12 21:12 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:14 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:23 Artur Maśląg
- 06.06.12 21:26 John Kołalsky
- 06.06.12 21:26 Mirek Ptak
- 06.06.12 21:40 John Kołalsky
- 06.06.12 21:56 Cavallino
- 06.06.12 21:59 Cavallino
- 07.06.12 09:35 J.F.
- 07.06.12 09:41 J.F.
- 07.06.12 10:22 Artur Maśląg
- 07.06.12 10:40 RoMan Mandziejewicz
- 07.06.12 11:12 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
Najnowsze wątki
- 2024-11-25 Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- 2024-11-26 wina Tóska
- 2024-11-26 Rewolucja/Rewelacja!
- 2024-11-25 grupa ożyła ;)
- 2024-11-24 Być jak Clint
- 2024-11-24 Rura kanalizacja konceptu Franke = problem
- 2024-11-25 Wrocław => Lead Java EE Developer <=
- 2024-11-25 Warszawa => Business Development Manager - Network and Network Securit
- 2024-11-25 Kraków => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-25 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-25 Karlino => Konsultant wewnętrzny SAP (FI/CO) <=
- 2024-11-25 Warszawa => ECM Specialist / Consultant <=
- 2024-11-25 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-11-25 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-11-25 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=