eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30. › Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Mirek Ptak <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 06 Jun 2012 19:46:28 +0200
    Organization: Prywatna inicjatywa newsowa :)
    Lines: 23
    Message-ID: <jqo5ca$i5u$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf1722$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf214e$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 91.123.221.24
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1339005131 18622 91.123.221.24 (6 Jun 2012 17:52:11 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 17:52:11 +0000 (UTC)
    X-User: kolczan0
    In-Reply-To: <4fcf8e78$0$1312$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:12.0) Gecko/20120428
    Thunderbird/12.0.1
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453757
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 2012-06-06 19:08, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
    > No jak widzisz ze słów przeszkolonego Mirka, to jednak się nie bardzo
    > odnosi, ma się nie przekraczać 2000 i tyle.

    Hola, hola - przy przyspieszaniu. Jak już jesteś na najwyższym biegu i
    potrzebujesz jechać szybciej - droga wolna, choć to oczywiście podnosi
    spalanie.
    Szkolenie mieliśmy na nowych Megane z silnikiem 1.5 dci z mocą bodaj 90
    KM - bez problemu radziły sobie z przyspieszaniem od 1500 do 2000
    obrotów, bo tak mniej więcej jest tam zestopniowana skrzynia (zresztą
    podobnie jak u mnie).
    Jeśli rzeczywiście Twój silnik nie ciągnie poniżej 1700 to sobie te 2000
    podnieś do 2200 - chodzi o to, żeby zmieniać bieg na wyższy przy takich
    obrotach, żeby na wyższym biegu samochód ciągle jechał i jednocześnie,
    żeby były to możliwie najniższe obroty.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: