-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
Date: Wed, 6 Jun 2012 08:26:14 +0000 (UTC)
Organization: DOM
Lines: 59
Message-ID: <0...@b...poznan.pl>
References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
<X...@1...0.0.1>
<4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@b...poznan.pl>
<4fcf0a0d$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: host-79.173.9.129.tesatnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1338971174 26861 79.173.9.129 (6 Jun 2012 08:26:14 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 08:26:14 +0000 (UTC)
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
X-Antivirus-Status: Clean
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-User: budzik62
X-Antivirus: avast! (VPS 120605-1, 2012-06-05), Outbound message
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453654
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...
>>>>> Poczytaj jak bardzo rozbieżne są ich teorie z Twoją.
>>>>>
>>>> mógłbys wskazać te różnice?
>>>
>>> Wskazywałem, nie czytałeś na co odpowiadasz?
>>
>> Wskazałes 1 różnicę. Przyspiesznie.
>
> I znowu bzdura.
> Wskazywałem operowanie pedałem gazu (prawie brak) i moment zmiany
> biegu na wyższy (na długo zanim auto zechce pociągnąć).
>
ale sugerujesz ze w tym punkcie moje wyobrażenia nie zgadzają się ze
szkołami eko jazdy?
Bo to ze szkoły eko jazdy nie zgadzaja sie z twoimi wyobrażeniami - to by
się zgadzało.
>> Ja twierdze ze przyspiesza się energicznie (oczywiscie nie przy maks
>> wcisnietym pedale gazu ale gdzies na 70%)
>
> A ja, że na 50-70% to się jeździ normalnie.
> A ekonomicznie na dużo, dużo mniej, bo inaczej i tak nic to nie daje.
> Skoro silnik i tak nie daje mocy, to gaz przy ZBYT niskich obrotach
> nie da żadnego efektu, oprócz WZROSTU zużycia paliwa.
> Oraz zużycia silnika rzecz jasna.
>
Pomieszałeś coś.
Piszesz, ze moje wyorażenia różnia się od tego co mówia szkoły.
To pokazuje ci ze sie nie róznia.
A ty piszesz, ze 50-70 to nie jest ekono, bo to jest normalnie?
Czyli ok, sam doszedłes do wniosku ze ekono nie znaczy kapelusz.
Gratulacje, podobno jak sie samemu cos wydedukuje, to na dłużej się
zapamieta.
>> Szkoły ecodrivingu o powyższym mówia tak:
>> cytuje:
>> Ekojazda nie oznacza wcale powolnego stylu prowadzenia samochodu.
>> Przyspieszanie odbywa się z pedałem gazu wciśniętym ,,na 3/4", co nie
>> obciąża zanadto silnika i umożliwia płynną i dynamiczną jazdę.
>
> A to:
> "jazdę na jak najwyższym biegu - przy prędkości 50 km/h powinno się
> jechać na czwartym lub nawet piątym biegu"
> czaemu pominąłeś?
Nie pominałem. Rozmawialiśmy o przyspieszaniu a ten fragment o tym nie
jest.
Mam nadzieje, że rozróżniasz jazde po osiągnieciu oczekiwanej predkości od
przyspieszania?
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usu
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.12 10:38 Cavallino
- 06.06.12 10:44 Budzik
- 06.06.12 10:50 Budzik
- 06.06.12 10:57 J.F
- 06.06.12 11:18 Cavallino
- 06.06.12 11:16 Mirek Ptak
- 06.06.12 11:22 Cavallino
- 06.06.12 11:38 Budzik
- 06.06.12 11:39 J.F
- 06.06.12 11:53 Budzik
- 06.06.12 11:53 Budzik
- 06.06.12 11:53 Budzik
- 06.06.12 15:46 Mirek Ptak
- 06.06.12 16:03 Mirek Ptak
- 06.06.12 19:01 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-27 Katowice => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-27 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-27 Gdańsk => Delphi Programmer <=