  • Data: 2012-06-06 10:50:19
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Absolutnie nie.
    > Decyduje o tym fakt, że zanim zdążysz przyspieszyć trzeba zmienić
    > bieg. I jak się wlokłeś, tak się wleczesz.

    To podnies sobie granice o 500 obrotów.
    Przeciez to sąwartości orientacyjne - ile osób umie okreslic na słuch
    obroty silnika? wiadomo, ze robi się to "na czucie"

    > Oczywiście że jest.
    > Bo przyspieszenia można się spodziewać, właśnie wtedy gdy Ty masz
    > pedał gazu puszczony i zmieniasz bieg na wyższy, tylko po to, aby
    > przyspieszenie znowu było fatalne.

    Ale o czym ty mówisz?
    Fragment który najpierw przytoczyłęs a potem wyciąłeś z cytatu nie mówi o
    przypsieszaniu.
    Masz osiągnąc oczekiwaną prędkość normalnie przyspieszając i wtedy wrzucić
    najwyższy mozliwy bieg i dalej jechac równo bez przyspieszania.

    > Oczywiście.
    > Tyle, że stosując te zadady nigdy nie dochodzisz do oczekiwanej (żeby
    > się nie wlec) prędkości.
    > A co za tym idzie, nie przyspieszasz praktycznie w ogóle i nie
    > jedziesz praktycznie w ogóle.
    > W zamian ślamarzysz się i się wleczesz na drodze.

    Jak zwykle, co prawda nie jezdzisz econo, ale wiesz najlepiej.
    Niech ci bedzie.
    Dla mnie predkoscia docelową w miescie na wiekszosci dróg jest 60-70 i nie
    mam problemu z wrzuceniem 5 i jechaniem z taką predkością.
    I nie sądzę abyś jakiekolwiek odcinki w mieście przejeżdzał jakoś
    specjalnie szybciej (o ile w ogóle).

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stwierdzono, że demokracja jest najgorszą formą rządu, jeśli nie