  • Data: 2012-06-06 10:38:54
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A ty piszesz, ze 50-70 to nie jest ekono, bo to jest normalnie?
    > Czyli ok, sam doszedłes do wniosku ze ekono nie znaczy kapelusz.

    Absolutnie nie.
    Decyduje o tym fakt, że zanim zdążysz przyspieszyć trzeba zmienić bieg.
    I jak się wlokłeś, tak się wleczesz.

    > Nie pominałem. Rozmawialiśmy o przyspieszaniu a ten fragment o tym nie
    > jest.

    Oczywiście że jest.
    Bo przyspieszenia można się spodziewać, właśnie wtedy gdy Ty masz pedał gazu
    puszczony i zmieniasz bieg na wyższy, tylko po to, aby przyspieszenie znowu
    było fatalne.

    > Mam nadzieje, że rozróżniasz jazde po osiągnieciu oczekiwanej predkości od
    > przyspieszania?

    Oczywiście.
    Tyle, że stosując te zadady nigdy nie dochodzisz do oczekiwanej (żeby się
    nie wlec) prędkości.
    A co za tym idzie, nie przyspieszasz praktycznie w ogóle i nie jedziesz
    praktycznie w ogóle.
    W zamian ślamarzysz się i się wleczesz na drodze.