eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.n
    eostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce2d7b$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fce7386$0$26705$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcef81c$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 6 Jun 2012 09:58:52 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8117.416
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8117.416
    X-Antivirus: avast! (VPS 120605-1, 2012-06-05), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 32
    Message-ID: <4fcf0dbd$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.25.108.21
    X-Trace: 1338969533 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 1296 83.25.108.21:58265
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453644
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Szkoły ecodrivingu o powyższym mówia tak:
    > cytuje:
    > Ekojazda nie oznacza wcale powolnego stylu prowadzenia samochodu.
    > Przyspieszanie odbywa się z pedałem gazu wciśniętym ,,na 3/4", co nie
    > obciąża zanadto silnika i umożliwia płynną i dynamiczną jazdę.

    Każdy kto choć trochę pojeździł samochodem wie, że to bzdura jest, a raczej
    czysta demagogia.
    Np.
    http://www.autocentrum.pl/wydarzenia/eco-driving-osz
    czednie-nie-znaczy-wolno/

    Zasady jazdy w stylu ECO:
    1. Jedź na najwyższym możliwym biegu, na najniższych możliwych obrotach.
    2. Włączaj wyższy bieg najpóźniej po osiągnięciu 2500 obr./min w silniku
    benzynowym lub 2000 obr./min w silniku Diesla.
    3. Przyspieszaj - jeśli warunki drogowe na to pozwalają - dynamicznie,
    wciskając pedał gazu do 3/4 głębokości.

    Te zasady pozostają ze sobą w sprzeczności, jako że użyteczny zakres obrotów
    wynosiłby jakieś 1700-2000 obr/min.
    Jaki jest sens wciskania pedału gazu do 3/4 na kilka sekund?
    Ani turbina nie bardzo zdąży pomóc, ani silnika to wcale nie oszczędza, a
    zmiana biegu przy 2000 oznacza właśnie jazdę ślamazarną i wolną, a nie
    dynamiczną tak jak piszą.

    Tak więc reasumując - masz rację, że zalecają 3/4 wciśnięcia pedału, nie
    masz racji, że to ma sens i gwarantuje brak kapelusznictwa.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: