eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: Artur Maśląg <f...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Date: Wed, 06 Jun 2012 08:39:52 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 33
    Message-ID: <jqmu05$kbt$1@inews.gazeta.pl>
    References: <jprnk2$j5u$1@mx1.internetia.pl>
    <4fc70ee1$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc72613$0$1304$65785112@news.neostrada.pl>
    <3...@b...poznan.pl>
    <4fc7aff7$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <4fc85d1c$0$26691$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbac68$0$26695$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcbd514$0$1208$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcc62a1$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fccf564$0$1228$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl>
    <4fcdab38$0$26710$65785112@news.neostrada.pl>
    <0...@b...poznan.pl> <jql6jk$occ$1@news2.ipartners.pl>
    <jql9b3$i89$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    <jqlmpr$v4t$1@mx1.internetia.pl> <0...@b...poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: serwer.sekocenbud.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1338964805 20861 82.177.76.50 (6 Jun 2012 06:40:05 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 6 Jun 2012 06:40:05 +0000 (UTC)
    X-User: futrzaknews
    In-Reply-To: <0...@b...poznan.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.23) Gecko/20090812
    Thunderbird/2.0.0.23 Mnenhy/0.7.6.666
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453619
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-06-05 22:21, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    >
    >> Po pierwsze - hamowanie silnikiem, mniejsze obciążenie układu
    >> hamulcowego itd.
    >>
    > pomijam te wielkosc poniewaz zestaw klocków kosztuje do mojego auta jakies
    > 60zł.

    Klocków do Twojego dziś :)

    > a nie wiem, kiedy nastapiła ta zmiana.
    > wiem natomiast ze jak po 2004 roku jezdziłem nowymi samochodami to one
    > podczas hamowania silnikiem nie dostawały paliwa.
    > A jak jezdziłem starszymi (rok produkcji 2001 i starsze) to już dostawały i
    > bardziej opłacało się jezdzic na jałowym.

    Nie wiem czym jeździłeś, ale układy wtryskowe i bardziej skomplikowane
    układy gaźnikowe to są lata dużo wcześniejsze.

    > mam rozumieć, że zawsze tak jest, ze samochód podczas hamowania silnikiem
    > nie dostaje ani grama paliwa?
    > (przyznaje, ze jestem zaskoczony)

    Jeżeli jest w ten system wyposażony to tak - podobnie jak teraz. Po
    zdjęciu nogi z gazu odcinane jest zasilanie paliwa (w tym biegu
    jałowego) i przywracane przy jakichś tam obrotach w okolicach 1000
    (tak mniej więcej). Sterowane elektronicznie, bądź podciśnienionwo.
    Tu jeszcze dla wyjaśnienie - piszę o Otto.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: