eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodySpalanie wg. producenta i realne w i30.Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
  • Data: 2012-06-06 08:39:52
    Temat: Re: Spalanie wg. producenta i realne w i30.
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2012-06-05 22:21, Budzik pisze:
    > Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...
    >
    >> Po pierwsze - hamowanie silnikiem, mniejsze obciążenie układu
    >> hamulcowego itd.
    >>
    > pomijam te wielkosc poniewaz zestaw klocków kosztuje do mojego auta jakies
    > 60zł.

    Klocków do Twojego dziś :)

    > a nie wiem, kiedy nastapiła ta zmiana.
    > wiem natomiast ze jak po 2004 roku jezdziłem nowymi samochodami to one
    > podczas hamowania silnikiem nie dostawały paliwa.
    > A jak jezdziłem starszymi (rok produkcji 2001 i starsze) to już dostawały i
    > bardziej opłacało się jezdzic na jałowym.

    Nie wiem czym jeździłeś, ale układy wtryskowe i bardziej skomplikowane
    układy gaźnikowe to są lata dużo wcześniejsze.

    > mam rozumieć, że zawsze tak jest, ze samochód podczas hamowania silnikiem
    > nie dostaje ani grama paliwa?
    > (przyznaje, ze jestem zaskoczony)

    Jeżeli jest w ten system wyposażony to tak - podobnie jak teraz. Po
    zdjęciu nogi z gazu odcinane jest zasilanie paliwa (w tym biegu
    jałowego) i przywracane przy jakichś tam obrotach w okolicach 1000
    (tak mniej więcej). Sterowane elektronicznie, bądź podciśnienionwo.
    Tu jeszcze dla wyjaśnienie - piszę o Otto.




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: