    From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Sony, matryca i ich serwis
    Date: Mon, 19 Oct 2009 23:33:21 +0200

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:1js1x3m87aoim.1cl42q6afenvo$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 19 Oct 2009 22:46:49 +0200, Yogi(n) napisał(a):

    > Mam wątpliwości jednak - w E-520 odszumianie i odejmowanie darka to dwie
    > różne sprawy i dwie różne, niezależne opcje do wyłączenia. Dla ścisłości,
    > na matrycy mam 3 hotpiksele które zmapowałem odpowiednią opcją w aparacie.

    Całkiem możliwe, ale opcji odejmowania darka ani mapowania pikseli w menu
    nie znalazłem, może ktoś podpowie gdzie to jest (jeśli jest), to wykonam te
    operacjei pstryknę znów. Kadyszkę mam od maja zeszłego roku, zrobiłem nią ok
    5,5 tysiąca zdjęć, ale jeszcze mi nie wpadło do głowy robienie nią takich
    testów. Zresztą, onanistą sprzętowym staję się tylko, gdy na dworze robi się
    na tyle zimno i nieciekawie, że nie chce mi się łazić godzinami i robić
    zdjęć ;-)

    --
    Yogi(n)