eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem › Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
  • Data: 2010-08-24 10:03:08
    Temat: Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "John Smith" <u...@e...net> napisał w wiadomości
    news:i503sr$vk9$1@node1.news.atman.pl...

    > Trochę mniejszy, trochę cichszy. Po prostu kolejne dwa małe powody do
    > upgrade'u. Rewolucją jest NEX, dla tych co jednak nie chcą rewolucyjnie
    > jest coś pośredniego, czyli SLT. Co ciekawe, chwilowo Sony ma najszerszy
    > wybór koncepcji korpusów z wymiennymi obiektywami: DSLR-y FF i APS-C,
    > SLT, EVIL. Stać ich widocznie na obstawienie różnych możliwości,
    > wypuszczenie balonów w różnych kierunkach i wybadanie, która koncepcja
    > chwyci. Tylko się cieszyć, że mają odwagę eksperymentować.

    > W ten sposób to żadna technologia nie jest rozwojowa, bo każda kiedyś
> [...]
    Chodziło mi o to czym mam sie kierować potencjalny nabywca "stałego lustra".
    Bo wg mnie ma ono jedynie wady z obu pośrednich rozwiązań czyli DSLR i
    bezlusterkowiec (BL) + dodatkowa strata 1/3 EV. I tak jak ktoś chce:
    - miec ciszę - moze wybrac BL - poza tym cecha na której zależy nielicznym
    - mieć EVF - BL
    - małe wymiary - BL
    - szybki AF - DSLR
    - opcja cisza + szybszy AF + nieco mniejsze wymiary czyli to co ma nowe Sony
    a nie mają łącznie pozostali to nie jest moim zdaniem jakiś duży "target".