eGospodarka.plGrupypl.rec.foto.cyfrowaSony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem › Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
  • Data: 2010-08-24 11:21:55
    Temat: Re: Sony SLT-A55 i SLT-A33 z nieruchomym, półprzepuszczalnym lustrem
    Od: John Smith <u...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Geniusz!

    Pomyśl chwilkę:
    - Czy dla lornetki istotne jest czy patrzy przez nią człowiek, czy
    małpa? Geniusz czy kretyn?
    - Czy dla obiektywu istotne jest czy rzutuje obraz na matrycę czy na
    film? Czy przez filtr AA czy IR przez matrycą? Czy przez
    półprzepuszczalne lustro na matrycę, czy przez półprzepuszczalne lustro
    na film?

    --
    Mirek