  • 11. Data: 2009-08-18 21:11:36
    Temat: Re: Sony LED reka w nocniku?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "edukom" <e...@w...gmail.com> napisał w wiadomości
    news:h6ejri$k2q$1@news.onet.pl...
> [...]
    > że pierwszy raz w swojej historii zakupili produkty konkurencji by
    > wyeksponować je w swoich salonach firmowych. Oczywiście w celu pogrążenia
    > ich w "teście porównawczym" w oczach potencjalnych klientów. Na Samsungu z
    > rozregulowanym kontrastem i nasyceniem oraz super dostrojonym leciwym
    > Soniaku KDLz5000 wyświetlany jest ten sam stały obrazek mający wykazać
    > wyższość matryc Sony.
    > Ech jak już nie można konkurować technologicznie to się konkuruje
    > idiotycznie. Dla mnie drogie Sony tym porównaniem pokazaliście jedynie

    Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

  • 12. Data: 2009-08-18 22:22:53
    Od: games <g...@g...home.pl>

    Kot Prezydenta pisze:
    > Użytkownik "games" <g...@g...home.pl> napisał w wiadomości

    v.jpg

    > Zaimponowałeś mi, poważnie - wiesz czym się to różni ? wiesz że samsung
    > zrobił to wcześniej niż sony ?

    jesli zrobil to wczesniej to dlaczego nie sprzedawal?

  • 13. Data: 2009-08-19 09:00:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-08-18 23:11, *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:

    > Doczytaj jeszcze kto robi matryce dla sony ...

    A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 14. Data: 2009-08-19 09:15:54
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2009-08-18 23:11, *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    matryce podobno mają te same - samsunga.
    ale matryca to nie wszystko

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion

  • 15. Data: 2009-08-19 10:17:09
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    t.pl
    *Mirek Ptak* napisał(-a):

    > A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

    UNITRA Polkolor :P
    BTW, Pamięta jeszcze ktoś tą firmę?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2009-08-19 15:32:31
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 12:17:09 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >UNITRA Polkolor :P
    >BTW, Pamięta jeszcze ktoś tą firmę?

    Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) tłuką kineskopy.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 17. Data: 2009-08-19 18:19:00
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@4...com
    *jerzu* napisał(-a):

    > Owszem. Do dzisiaj chyba tam (Piaseczno) tłuką kineskopy.

    Ale "tłuką", czy już tylko tłuką ;)

  • 18. Data: 2009-08-19 20:49:20
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Aug 2009 20:19:00 +0200, "Big Jack" <a...@b...zz> wrote:

    >Ale "tłuką", czy już tylko tłuką ;)

    http://www.videoconworld.com/ev_cp.php

    "Display industry and its components
    With the Thomson acquisition Videocon has emerged as one of the
    largest Colour Picture tube manufacturers in the world operating in
    Italy, Poland and China, continuing to lead through new innovative
    technologies like slim CPT, extra slim CPT and High Definition 16:9
    format CPT.

    Colour Picture Tube Glass
    Videocon is one of the largest CPT Glass manufacturers in the world
    with a high level of experience and technical expertise operating
    through Poland and India. Videocon will leverage on this synergy after
    the Thomson acquisition to internally source glass for its CPT
    manufacturing increasing efficiencies and lowering costs."

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 19. Data: 2009-08-19 22:04:03
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2009-08-18 23:11, *Kot Prezydenta* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:

    > A Ty odpowiedz, kto dla Samsunga :)

    Samsung - pewnie 60% światowego rynku

  • 20. Data: 2009-08-20 03:55:21
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Samsung - pewnie 60% światowego rynku

    Tyle, ze samsung g

    do swoich tv i monitorow pakuje matryce innych producentow.

    Jingiel