  • 1. Data: 2009-08-17 07:26:09
    Temat: Telewizja i Internet
    Od: "Jarek_eF" <j...@g...pl>

    Witam po raz pierwszy na tej grupie.

    Poprawcie mnie, jeżeli się mylę ale chyba żadna z popularnych platform
    cyfrowych (Cyfra, Polsat, N) nie oferuje w pakiecie telewizji i internetu w
    jednym ?

    Nie mam możliwości (tzn. nie stac mnie) na podprowadzenie UPC do siebie.

    Nie mam mozliwości wzięcia telewizji z TP (tzn. mam możliwość ale nie przez
    kabel ale przez satelitę a wtedy oferta jest bardzo uboga).

    Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to
    możliwe ?

    Pozdrawiam

    Jarek

  • 2. Data: 2009-08-17 07:52:08
    Temat: Re: Telewizja i Internet
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jarek_eF wrote:

    > Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to
    > możliwe ?

    Na raz czyli od jedneo dostawcy? W tym roku ma ruszyć taka usługa tepsy,
    ale cena będzie raczej porażająca.

    M.

  • 3. Data: 2009-08-17 08:00:26
    Od: "Jarek_eF" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> napisał
    w wiadomości news:h6b279$e0c$1@news.onet.pl...

    > Na raz czyli od jedneo dostawcy? W tym roku ma ruszyć taka usługa tepsy,
    > ale cena będzie raczej porażająca.

    Tak. Na raz czyli od jednego dostawcy. Czyli jednak dobrze posprawdzałem, ze
    nikt nie oferuje 2 in 1.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-08-17 08:42:40
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.

    > Chciałbym wziac na raz telewizje i internet przez satelitę. Czy jest to
    > możliwe ?
    Praktycznie nie.

    Internet przez satelite, proponuje tylko "ASTRA2Connect":
    [X3M Connect 1 rok - Internet z satelity]

    http://hollex.pl/index.php?page=prod&kat=115&id=1020
    http://www.stardsl.pl/informacja/technologia.html

    I jest to dodatkowo "ASTRA 23,5 E" (ale mozna zezowac na Astre1).

    Co prawda proponuje sie cos takiego:
    [TriplePlay -> Telewizja]
    http://www.stardsl.pl/tripleplay/telewizja.html

    Ale sadze, ze nie o to Ci chodzi.

    Co do TPS,y to zamierza udostepnic cos takiego:
    [Internet Satelitarny w TP SA]
    http://di.com.pl/news/6275,0,Internet_Satelitarny_w_
    TP_SA.html

    Jest to dostep jednokierunkowy, przez satelite.
    Wiec musza byc kabelki od TPS'a.

    A TV to "zwykla" TV SAT.

    Pzdr.J.P.
    ____________________________________

  • 5. Data: 2009-08-17 08:54:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jerzy Pastusiak wrote:

> [...]
    > http://di.com.pl/news/6275,0,Internet_Satelitarny_w_
    TP_SA.html

    > Jest to dostep jednokierunkowy, przez satelite.

    Spojrzałeś na datę tej notki? :-)

    Tepsa będzie resellerem A2C.

    M.

  • 6. Data: 2009-08-17 09:08:17
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 17 Aug 2009, Maciej Bebenek (news.onet.pl) wrote:
    > Spojrzałeś na datę tej notki? :-)

    2004 :-)))
    jak wiekszosc info na ten temat

    mam jeszcze z 2002:
    TP S.A.: Internet z nieba
    http://komputery.idg.pl/news/33919/TP.S.A.Internet.z
    .nieba.html
    :-)))

    czyli za 5 lat bedzie nowe info?

    > Tepsa będzie resellerem A2C.
    a to by bylo ciekawe, bo moze taniej

    jp :)

  • 7. Data: 2009-08-17 09:17:48
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    dopiero teraz zauwazylem "@tpsa.waw.pl"

    podaj prosze, jakies linki do aktualnych informacji

    jp

  • 8. Data: 2009-08-17 09:36:18
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    "Jerzy Pastusiak" <p...@s...pam.szczecin.pl> wrote in message
    cin.pl...
    > Witaj.

    > Praktycznie nie.
    >
    > Internet przez satelite, proponuje tylko "ASTRA2Connect":
    > [X3M Connect 1 rok - Internet z satelity]

    z hotbirda tez oferuja:
    http://www.tooway.com/pl/

    a tu koszty:
    http://www.kempa-satellite.com/internet_satelitarny_
    tooway/

    c.

  • 9. Data: 2009-08-17 10:02:46
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Jerzy Pastusiak wrote:
    > dopiero teraz zauwazylem "@tpsa.waw.pl"
    >
    > podaj prosze, jakies linki do aktualnych informacji

    Domena jest całkowicie prywatna :-) A informacje, jak zwykle z różnych
    źródeł, w tym publicznych, w tym z oficjalnych wypowiedzi prezesa tepe :-P

    A2C jest prawie pewne, chociaż spodziewane ceny są jak na razie
    kosmiczne. Być może za czas jakiś będzie jakaś promocja 48 miesięczna i
    cena spadnie do poziomu akceptowalnego.
    I nie zapominaj o limicie transferu :-(

    M.

  • 10. Data: 2009-08-18 05:36:09
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Jerzy Pastusiak pisze:
    > Witaj.

    > Praktycznie nie.

    Możliwe jest tylko nikt tego nie łączy, gdyż się nie opłaca.
    To co polecają to możliwość podłączenia netu do dekodera.
    są dwie możliwości korzystania z neta przez satelitkę.
    jedna to karta sat + zwykła antena sat + dodatkowe łącze,
    i w tym przypadku wykorzystują np. gprs (onetsatelita, gointernet).
    druga to modem + antena dwukierunkowa (tooway), bo nie zapominajmy,
    że transmisja jest również do satelity, ale to chyba jeszcze drogi
    biznes, nie widzę cennika na ich stronie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Debian Lenny, Gnome, Compiz-Fusion