  • Data: 2009-06-13 10:15:25
    Temat: Re: Sony DSLR-A350H + DT 18-200 mm
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
    > Hmm, jak duza ilosc zoomow sie wysuwa? bo z tego co zauwazylem nie tylko
    > 18-200. Mam tez chwalony 60-300, ten to dopiero sie wysuwa. Ma 20 lat,
    > kurzu w srodku brak...

    No sam sobie odpowiedz na pytanie - jak duża liczba zoomów zwiększa swoje
    wymiary aż dwukrotnie.
    Pytanie dodatkowe - skąd biorą powietrze do tego.

    Co do chwalonego 60-300mm bez pyłku w środku - no cóż... za czasów
    analogowych pewnie nie zrobił w sumie tylu zdjęć, co go pierwsza osoba z
    cyfrakiem dopadła.

    d.