  • Data: 2009-06-16 09:33:34
    Temat: Re: Sony DSLR-A350H + DT 18-200 mm
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    dominik pisze:

    > Te wysuwające się więcej zasysają więcej powietrza, to chyba dość
    > oczwywiste?
    ale co znaczy wiecej? bo 60-300 ktory mam w sumie wysuwa sie bardziej, a
    przypominam, ze ma 20 lat. Wczoraj szukalem pylkow - nie znalazlem.
    Piszac tak dyskredytujesz wszystkie "dlugie lufy" typu 70-300, a jakos
    nie zauwazylem aby ich uzytkownicy narzekali na pylki.

    > Żywotność kita jest mocno ograniczona. Zresztą chyba nie mamy o czym
    > gadać jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy tymi konstrukcjami.
    a co ma zywotnosc kita do kurzu w srodku? O jakich roznicach
    konstrukcyjnych mowisz? ja widze ze oba sie wysuwaja...

    > Mówię to co myślę, Ty się możesz z tym nie zgadzać. Faktem jest że w
    > tydzień szkło nazbierało kurzu sporo, kolejnym, że powyżej setki jest
    > optycznie bardzo słabe. Mowa o tamronie 18-250 i proszę nawet nie staraj
    > się wmawiać, że miałem dziurawy i słoikowaty bo to dopiero jest obsesja :)
    wiec pozostaje jeszcze opcja ze 18-250 to jednak inna konstrukcja niz
    18-200. Twoj 18-250 zbieral kurz, moj 18-200 i wielu innych osob nie
    zbiera. I co?
    Marx