  • Data: 2009-06-15 17:31:15
    Temat: Re: Sony DSLR-A350H + DT 18-200 mm
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marx wrote:
    > a co ma do rzeczy o ile sie wydluza? Czyzby te wydluzajace sie mniej
    > zasysaly czystsze powietrze? :)

    Te wysuwające się więcej zasysają więcej powietrza, to chyba dość oczwywiste?

    > jasne. Wszystkie kity sie wysuwaja, sa orane non-stop przez wielu
    > userow. Czy ktos jakos specjalnie narzeka na pylki w nich?

    Żywotność kita jest mocno ograniczona. Zresztą chyba nie mamy o czym gadać
    jeśli nie widzisz różnicy pomiędzy tymi konstrukcjami.

    > Daj juz spokoj, bo masz chyba jakas fobie na punkcie tego obiektywu.

    Mówię to co myślę, Ty się możesz z tym nie zgadzać. Faktem jest że w
    tydzień szkło nazbierało kurzu sporo, kolejnym, że powyżej setki jest
    optycznie bardzo słabe. Mowa o tamronie 18-250 i proszę nawet nie staraj
    się wmawiać, że miałem dziurawy i słoikowaty bo to dopiero jest obsesja :)

    d.