  • Data: 2016-03-13 13:18:01
    Temat: Re: Sonda 2 - premiera 14.03
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Marek napisał:

    > Wydaje mi się, że raczej dałeś się zwieść specyficznej maniery
    > pisarskiej Sebastiana, w której dość oryginalnie przedstawia swoje
    > poglądy :).

    Tu nie mamiejsca na misięwydawanie. Moje pytanie miało konkretny
    kontekst -- cytat, który dla jakiejś specyficznej maniery pisarskiej
    został wycięty (a ja go teraz przywróciłem).

    To, że prawnicy nieoglądający programów o układach scalonych uzanwani
    są za gorszy sort, a elektronicy nudzący się gdy telewizja pokazuje
    chwasty, są jakoby sortem lepszym -- to jest jeszcze inna sprawa.

    --
    Jarek