  • 1. Data: 2009-07-28 14:00:49
    Temat: Soft do panoram sferycznych
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Chcę sobie kupić wiadomego Samyanga w celu porobienia takich właśnie panoram
    ale nie mam pojęcia jakiego softu mam do tego używać. Czy sam Hugin potrafi
    zrobić coś takiego? Jaki inny, nieszczególnie drogi (powiedzmy $30-$40)
    program polecacie?

  • 2. Data: 2009-07-28 16:00:43
    Temat: Re: Soft do panoram sferycznych
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 28 Jul., 16:00, Mateusz Ludwin <n...@s...org> wrote:
> [...]
    > Omniscient, omnipotent, omnipresent, without judgment
    >
    > Mateusz Ludwin                             mateuszl [at] gmail [dot] com

    przylaczam sie do pytania w czesci doyczacej obiektywu.
    czy ktos go ma pod canonem ?
    jakie wrazenia praktyczne ?
    moze jakies zdjecia sa do zobaczenia. ?

  • 3. Data: 2009-07-29 10:49:34
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    XX YY pisze:

    > przylaczam sie do pytania w czesci doyczacej obiektywu.
    > czy ktos go ma pod canonem ?
    > jakie wrazenia praktyczne ?
    Znajomy ma go pod 40D. Wrażenia pod każdym względem pozytywne. Inny
    kolega ma pod Nikonem D200 i wrażenia identyczne.
    Podsumowując, jak najbardziej wart polecenia.
    Powodzenia,
    Jurek PL.

    --
    http://plieth.com

  • 4. Data: 2009-07-29 10:54:07
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 29 Jul., 12:49, George <j...@N...plieth.com> wrote:

> [...]
    > kolega ma pod Nikonem D200 i wrażenia identyczne.
    > Podsumowując, jak najbardziej wart polecenia.

    dzieki .takie tez odnioslem wrazenie na podstawie ogladanych zdjec.
    chcialem miec nieco wiecej informacji czy warto kupic. nie jest
    drogi , ale szkoda by mi bylo trwonic czas na zakup czegos
    bezuzytecznego - stad moje pytanie.
    mozliwosc robienia panoram 360 st jest frapujaca.

  • 5. Data: 2009-07-29 11:05:35
    Od: George <j...@N...plieth.com>

    XX YY pisze:

> [...]
    > drogi , ale szkoda by mi bylo trwonic czas na zakup czegos
    > bezuzytecznego - stad moje pytanie.
    > mozliwosc robienia panoram 360 st jest frapujaca.
    Jeśli bardzo chcesz, to mogę namówić kolegów, aby Ci wysłali sample, ale
    IMO szkoda czasu i atłasu, bo to jest *naprawdę* b. dobre szkło! Wada
    jest w zasadzie tylko jedna - już przy cropie 1.3 dość mocno winietuje,
    a więc nadaje się wyłącznie do korpusów APS-C.
    J.

    --
    http://plieth.com

  • 6. Data: 2009-07-29 11:13:30
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze George:

    > Jeśli bardzo chcesz, to mogę namówić kolegów, aby Ci wysłali sample, ale
    > IMO szkoda czasu i atłasu, bo to jest *naprawdę* b. dobre szkło!

    Ale różnica między egzemplarzami istnieje...

  • 7. Data: 2009-07-29 11:18:52
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > jest w zasadzie tylko jedna - już przy cropie 1.3 dość mocno winietuje,
    > a więc nadaje się wyłącznie do korpusów APS-C.

    dzieki .
    wierze na slowo.
    w dodatku fotografujesz jazz , a ja gram jazz na codzien - wiec nie
    musisz mnie przekonywac o rzetelnosci wypowiedzi , jako ze ludzie
    zajmujacy sie jazzem sa najrzetelniejszymi jakich spotkalem.
    Wynika to z faktu iz ten gatunek muzyki wymaga najwiekszej
    rzetelnosci , co przeklada sie na postawe na codzien.

    tak jesli bym uzyl to tylko dla cropa 1,6.

    XXX

  • 8. Data: 2009-07-29 11:21:09
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 04:18:52 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

> [...]
    > Wynika to z faktu iz ten gatunek muzyki wymaga najwiekszej
    > rzetelnosci , co przeklada sie na postawe na codzien.

    Nie wiem co brałeś, ale podziel się...

  • 9. Data: 2009-07-29 11:30:10
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 29 Jul., 13:21, Andrzej Libiszewski
    <a...@g...USUNTO.pl> wrote:

    > Nie wiem co brałeś, ale podziel się...
    >
    > --

    bralem lekcje u nauczycieli .

  • 10. Data: 2009-07-29 11:35:21
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 29 Jul 2009 04:30:10 -0700 (PDT), XX YY napisał(a):

    > bralem lekcje u nauczycieli .

    Nie wiedziałem, że od nauki pada na mózg.