  • 1. Data: 2009-07-28 08:23:53
    Temat: A jednak na taka bzdure nikt z nas nie wpadl
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Niedawno był wątek o tym, co głupiego można zaimplementować w sprzęcie
    foto. No i proszę, nikt na to nie wpadł:
    ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion
    zapamiętanych osób'' :)

    http://www.chip.pl/news/sprzet/kamery-i-aparaty/2009
    /07/stylowe-12-megapikseli-z-filmami-hd

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 2. Data: 2009-07-28 08:30:05
    Temat: Re: A jednak na taka bzdure nikt z nas nie wpadl
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 28 Lip, 10:23, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:
> [...]
    > foto. No i proszę, nikt na to nie wpadł:
    > ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion

    Mnie sie podoba, przy mojej sklerozie.
    Ten kompakt wydaje mi sie byc ciekawym dodatkiem do DSLRa.
    Pozdrawiam StaM

  • 3. Data: 2009-07-28 08:42:22
    Od: TomekM <t...@g...com>

    Też uważam, że to nie jest bzdura.
    Mam sporo fotek rodzinnych sprzed 40-50 lat.
    Często się nie bardzo wiem kto z rodziny był na zdjęciu.
    Podobnie jest z geotagowaniem.
    Mam fotki z mojego dzieciństwa,
    które nie pamiętam gdzie dokładnie były robione.

  • 4. Data: 2009-07-28 09:00:28
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Tue, 28 Jul 2009 10:23:53 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

> [...]
    > foto. No i proszę, nikt na to nie wpadł:
    > ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion

    Rewelacja to by była, jakby wyświetlał imiona i nazwiska osób nieznanych, a
    tak to lipa ;)

    "Nie zawsze wola ministrów wyznacza bieg historii i niekoniecznie
    pontyfikat kapłanów porusza rękoma Boga."

  • 5. Data: 2009-07-28 09:35:56
    Od: Jan <k...@p...com>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Rewelacja to by była, jakby wyświetlał imiona i nazwiska osób nieznanych, a
    > tak to lipa ;)

    Jeszcze chwilka i sprzętowo będziemy mieć
    połączenie z centralną bazą twarzy. Wtedy
    będziemy mieli pełną jasność, i to nie
    pomroczną.

    Jan

  • 6. Data: 2009-07-28 10:01:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    StaM wrote:

    > Mnie sie podoba, przy mojej sklerozie.
    > Ten kompakt wydaje mi sie byc ciekawym dodatkiem do DSLRa.

    Znaczy jak nie wyświetli imienia to robisz fotkę obcej osobie?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 7. Data: 2009-07-28 10:17:04
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 28 lipca 2009 (10:23:53) napisano:

    > ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion
    > zapamiętanych osób'' :)

    Rozumiem, że robię zdjęcie twarzy i wyświetla mi imiona, które dana
    osoba zapamiętała ? ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 8. Data: 2009-07-28 10:22:00
    Od: "Maciej K. aka Sesjusz" <posesjusz@_spam_gazeta.pl>

    Witam!

    W liście datowanym 28 lipca 2009 (10:42:22) napisano:

    > Mam sporo fotek rodzinnych sprzed 40-50 lat.

    Za 40-50 lat aparat już nie będzie działać i co Ci wyświetli te
    nazwy twarzy ? Aplikacja na komputerze ? Za 40-50 lat aplikacji takiej
    juz nie uruchomisz, no chyba ze bedziesz trzymac jakiegos laptopa w
    piwnicy z konserwami, ciekawe czy sie uruchomi przesiąknięty wilgocią :)

    --
    Pozdrowienia,
    Maciej aka Sesjusz

  • 9. Data: 2009-07-28 10:34:13
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Tue, 28 Jul 2009 01:42:22 -0700 (PDT), TomekM <t...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >Podobnie jest z geotagowaniem.
    >Mam fotki z mojego dzieciństwa,
    >które nie pamiętam gdzie dokładnie były robione.

    Jak na razie jedyną i skuteczną metodą, która sprawdza się od paru
    tysięcy lat jest napisanie gdzieś tam na rzeczy co i jak.
    --
    Kiedyś publikacja zdjęć w internecie wymagała odwagi...
    dziś wystarczy aparat cyfrowy ;) (c)Billy the Fish

  • 10. Data: 2009-07-28 10:52:57
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

> [...]
    > foto. No i proszę, nikt na to nie wpadł:
    > ''system rozpoznawania twarzy z funkcją wyświetlania na ekranie imion

    ja ciągle czekam na mistrzowskie posuniecie rozpoznawania wypietej
    golej dupy do zdjecia. Pamietam raz zrobiłem sobie ze znajomymi takie
    zdjecie i chcialbym za 50 lat wiedziec, która dupa jest czyja :)
    Panowie marketingowcy czytacie ten wątek? Jest nowa nisza :D

    Roger
    --
    Marcin Roger Pojałowski
    http://wrota-bieszczadow.pl ; http://studio-roger.pl