  • Data: 2010-12-23 06:03:38
    Temat: Re: Snieg, zakret na recznym i policja w UK
    Od: "Jan-xx" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zaczyna się... Ja pierdolę! Orwell pomylił się o parę lat, ale miał rację.
    > Jeszcze trochę i jakaś straż miejska zacznie grozić monitoringiem, jak
    > zobaczą że idąc po chodniku za wysoko nogę podniosłem - przecież mogłem
    > kogoś kopnąć!

    Najgorsze, ze ludzie jako ogol nie zdaja sobie sprawy. Coraz mniej wolnosci,
    coraz wiecej kontroli - health and safety - przeciez rozsadny czlowiek nie
    zaprotestuje, nie zaprzeczy, ze to kwestia najwazniejsza. A uczciwy czlowiek
    nie ma sie czego bac, nie ma nic do ukrycia, prawda? W moim brytyjskim
    miescie kamery sa prawie na kazdym rogu ulicy. Na razie mozna powiedziec, ze
    sa slepe - bo rozdzielczosc niska, a i nikt nie jest w stanie przerobic
    nawet niewielkiej czesci rejestrowanych przez nie danych. Ale nim sie
    obejrzymy, a obraz stanie sie dokladny i mozliwy do przeanalizowania
    automatycznie przy pomocy odpowiedniego oprogramowania - rozpoznawanie
    twarzy, ludzi, zachowan, gdzie kto idzie, co robi... Zreszta kontrola rosnie
    na wielu innych polach - dluzszy temat.

    --
    Jan-xx