    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Śmieszne?
    Date: Thu, 13 Aug 2015 23:38:41 +0200

    "twistedme" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:55cc4b12$0$8371$65785112@news.neostrada.pl
    > no tak, a to jakiś wstyd?

    Oczywiście. Każdy dobry kierowca, rozpozna dobrego kierowcę, nawet po drifcie :)

    > Ja rozumiem, że w internecie każdy jest kozakiem, co to się niczego nie
    > boi i takie ewolucje autem z panienką, która pierwszy raz w życiu siedzi
    > za kółkiem nie robią wrażenia i siedzisz spokojnie like a boss.

    Może mam rozeznanie że ona nie chce zabić ani siebie ani mnie. Może mógłbym się
    dobrze bawić?

    > Ta babka nie była pierwszej młodości i widać, że naprawdę wpadła w ostrą
    > panikę, to akurat mogli sobie spokojnie odpuścić, ale widać jestem
    > jedyną osobą, której to nie śmieszy.

    No fakt, nie każdy to ogarnia...a powinien. Instruktor to osoba, która MUSI to
    wyczuwać.

    > Może podyskutujmy o tych dodatkowych pedałach i lusterkach nauki jazdy,
    > bo to mnie interesuje bardziej.
    > Czy zwiększa to bezpieczeństwo na tyle, że powinno być stosowane czy nie?

    Pewnie zwiększa. Ja kiedy kogoś uczę podstaw, sam chciałbym mieć pedały jako
    pasażer/instruktor. Wtedy czuję się pewniej. Dostęp do sprawnego ręcznego hamulca
    mnie jakoś nie kręci, chociaż nauczyłem wiele osób podstaw i zachowania podczas
    jazdy, bez tych udogodnień :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))