  • 1. Data: 2015-08-11 19:43:34
    Temat: Śmieszne?
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    Naprawdę ludzi teraz śmieszą takie rzeczy?

    http://kwejk.pl/obrazek/2403967/profesjonalna-drifte
    rka-trolluje-instruktorow-nauki-jazdy.html

    To tylko u nas mają dodatkowe pedały? Dziwne, że można sobie przyjechać
    taką furą brata na naukę jazdy...

    Swoją drogą to pozwał bym ich do sądu za taki funny prank...

  • 2. Data: 2015-08-11 20:23:18
    Temat: Re: Śmieszne?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-08-11 o 19:43, twistedme pisze:
> [...]
    > taką furą brata na naukę jazdy...
    >
    > Swoją drogą to pozwał bym ich do sądu za taki funny prank...
    Napisz może, co Ciebie śmieszy, bo mam wrażenie, że mamy odmienne gusta.
    Jacek

  • 3. Data: 2015-08-11 22:54:02
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2015-08-11 19:43, twistedme wrote:
> [...]
    > taką furą brata na naukę jazdy...
    >
    > Swoją drogą to pozwał bym ich do sądu za taki funny prank...

    Jeśli prawdziwe to nawet zabawne.

    Pewnie za skecze z ukryta kamera tez bys pozywal...

    --
    mk4

  • 4. Data: 2015-08-11 23:31:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 11 Aug 2015 22:54:02 +0200, mk4 napisał(a):
    > Pewnie za skecze z ukryta kamera tez bys pozywal...

    No ... w stylu japonskim ?
    https://www.youtube.com/watch?v=bEGLe9zY22I

    A jakie smieszne :-)

    J.

  • 5. Data: 2015-08-12 07:10:50
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-11 o 22:54, mk4 pisze:

    rka-trolluje-instruktorow-nauki-jazdy.html

    > Jeśli prawdziwe to nawet zabawne.
    >
    > Pewnie za skecze z ukryta kamera tez bys pozywal...

    No dobra, nie ważne, dajmy już spokój.

    Bardziej mi chodziło o te dodatkowe pedały i lusterka instruktora nauki
    jazdy. Bo o to w sumie pytałem.

    Czy to tylko u nas jest wymagane? Zdaje się w Stanach też można swoim
    autem "cywilnym" się uczyć?

    Chyba nie wpływa to znacząco na bezpieczeństwo (czy raczej jego brak)
    skoro nie mają takich regulacji. Przypuszczam, że znacznie można by
    obniżyć koszty kursów dzięki rezygnacji z tych przeróbek aut do nauki.

  • 6. Data: 2015-08-12 10:36:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2015 07:10:50 +0200, twistedme napisał(a):
    > Bardziej mi chodziło o te dodatkowe pedały i lusterka instruktora nauki
    > jazdy. Bo o to w sumie pytałem.
    >
    > Czy to tylko u nas jest wymagane? Zdaje się w Stanach też można swoim
    > autem "cywilnym" się uczyć?

    W USA uczysz sie "sam", swoim autem przyjezdzasz tez na egzamin.
    Szkoly nauki tez sa, ale nieliczne, bo po co przeplacac, skoro mozna
    sobie po osiedlu pojezdzic.

    Ten system dotyczy chyba wszyskich krajow anglosaskich - Australii,
    Kanady, a czesciowo to chyba nawet UK.

    > Chyba nie wpływa to znacząco na bezpieczeństwo (czy raczej jego brak)
    > skoro nie mają takich regulacji. Przypuszczam, że znacznie można by
    > obniżyć koszty kursów dzięki rezygnacji z tych przeróbek aut do nauki.

    Z tym, ze jak pamietam wlasny kurs, to te pedaly sie przydaja.

    J.

  • 7. Data: 2015-08-13 00:06:20
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    I co byś napisał w pozwie? Ze narobiłes w majty? :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 8. Data: 2015-08-13 09:45:18
    Od: twistedme <t...@o...pl>

    W dniu 2015-08-13 o 00:06, LordBluzg(R) pisze:
    > "twistedme" wydumał(a) w wiadomości ID
    rka-trolluje-instruktorow-nauki

    > I co byś napisał w pozwie? Ze narobiłes w majty? :)

    no tak, a to jakiś wstyd?

    Ja rozumiem, że w internecie każdy jest kozakiem, co to się niczego nie
    boi i takie ewolucje autem z panienką, która pierwszy raz w życiu siedzi
    za kółkiem nie robią wrażenia i siedzisz spokojnie like a boss.

    Ta babka nie była pierwszej młodości i widać, że naprawdę wpadła w ostrą
    panikę, to akurat mogli sobie spokojnie odpuścić, ale widać jestem
    jedyną osobą, której to nie śmieszy.

    Może podyskutujmy o tych dodatkowych pedałach i lusterkach nauki jazdy,
    bo to mnie interesuje bardziej.

    Czy zwiększa to bezpieczeństwo na tyle, że powinno być stosowane czy nie?

  • 9. Data: 2015-08-13 09:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 13 Aug 2015 00:06:20 +0200, LordBluzg(R) napisał(a):
    > "twistedme" wydumał(a) w wiadomości ID
    rka-trolluje-instruktorow-nauki

    > I co byś napisał w pozwie? Ze narobiłes w majty? :)

    No, jesli to USA, to owszem. A to moze byc warte grube pieniadze :-)

    J.

  • 10. Data: 2015-08-13 09:59:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "twistedme" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Naprawdę ludzi teraz śmieszą takie rzeczy?

    >http://kwejk.pl/obrazek/2403967/profesjonalna-drift
    erka-trolluje-instruktorow-nauki-jazdy.html

    kwejk-fejk