eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmSmartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia? › Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
  • Data: 2013-03-23 10:19:44
    Temat: Re: Smartfon bez internetu - czy ja tej Nokii bede załował do konca zycia?
    Od: Atlantis <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-21 10:58, Budzik pisze:

    > Wiec zrezygnowalismy z pakietu internet. Zawsze 10zł mniej miesięcznie.

    Jak sam piszesz, zrezygnowaliście z PAKIETU na Internet. O ile operator
    przy okazji nie zapewnił Cię, iż jednocześnie zdalnie wyłączono
    wszystkie opcje automatycznego łączenia z Siecią, to do nikogo poza
    samym sobą nie powinieneś mieć pretensji.

    > - czy WP rzeczywiscie jest tak pojebany, ze pomimo braku zainstalowania
    > aplikacji potrafi co xchwila łączyć sie z internetem tak, ze miesiecznie
    > kosztuje to 60zł?

    Nie wiem jak WP, ale współczesne systemy do smartfonów są projektowane z
    myślą o pracy podobnej, jak w przypadku współczesnych komputerów, które
    zazwyczaj cały czas są podłączone do sieci.
    Rozmawiałem kiedyś ze znajomym, który przez jakiś czas mieszkał w USA. Z
    tego co mówił, u nich przy najtańszym abonamencie smartfonowym operator
    włącza opłatę za dostęp do Sieci w podstawową comiesięczną opłatę. Gdy
    wspominał, iż w kraju zwanym Polską trzeba wykupywać dodatkowe pakiety,
    ludzie patrzyli z niedowierzaniem.

    Nie obwiniaj twórców telefonu, że mieszkasz w takim kraju, a nie innym. ;)

    Wierz mi, 60 zł miesięcznie to wcale nie tak dużo. Raz w ciągu JEDNEGO
    DNIA nabiło mi ponad 100 zł. Dlaczego? Zmieniałem pakiet na większy.
    Konsultant wyłączył poprzedni i aktywował nowy. Sprawa załatwiona.
    Przynajmniej tak to wtedy wyglądało. Potem przyszedł rachunek i co się
    okazało? Pracownik zapomniał dodać, że system stary pakiet co prawda
    zdejmuje natychmiast, ale już na aktywowanie nowego potrzebuje całego
    dnia...
    W owym dniu zaledwie przez kilka godzin przebywałem poza domem, gdzie
    mam WiFi...

    > - czy coś już wiadomo o skypie któy będzie na nim chodził (miała być jakaś
    > wersja light)

    Hmm... Na stronie Skype'a jest dostępna wersja pod WP. Byłoby czymś
    dziwnym, gdyby komunikator Microsoftu nie miał wersji na komórkowe
    okienka. ;)