  • Data: 2013-04-20 21:27:17
    Temat: Re: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-04-20 20:59, Mr. Misio wrote:

    > ja ustalam. ten mi nie pasi, chce sciagnac inny.
    >
    > nie rozumiem, czemu musze wymienic klawiature.
    >
    > tamta klawiatura mi pasi, tylko slownik mi nie pasi
    >
    > chce dalej uzywac starej klawiatury, jedynie wymienic slownik.

    Bo to jest pakiet?
    Nie twierdze, ze nie da sie wymienic slownika, nigdy nie mialem takiej
    potrzeby. Jestem bardzo zadowolony ze Swype czy Swiftkey.

    > jak juz mi sie udalo wpisac swype w sklepie to nie znalazlo niczego co
    > by przypominalo klawiature :]

    No i widzisz, tak w bardzo wielu kwestiach wyglada Twoja znajomosc
    tematu lub chocby chec rozwiazania problemu. Powyzsza wypowiedz
    sugeruje, ze przebywales zbyt dlugo w jablkowym rezerwacie ale przeciez
    chyba tak nie jest? ;]

    > no i tak po testach triala ... nie ma potrzeby zastanawiania sie nad
    > wydaniem nawet zlotowki - bo aplikacja wyglada inaczej, a slownik dziala
    > jak dzialal, do dupy...

    Jestes niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Z ciekawosci spojrzalem
    na oceny Swiftkey w sklepie Googla: 5 gwiazdek przyznalo ponad 118000
    uzytkownikow, 1 gwiazdke zas niecale 4 tysiace...