  • Data: 2013-04-20 21:40:53
    Temat: Re: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik atm napisał:

    > Bo to jest pakiet?
    > Nie twierdze, ze nie da sie wymienic slownika, nigdy nie mialem takiej
    > potrzeby. Jestem bardzo zadowolony ze Swype czy Swiftkey.

    Hm... jak mozesz byc zadowolony z tego... czegos... :)

    > No i widzisz, tak w bardzo wielu kwestiach wyglada Twoja znajomosc
    > tematu lub chocby chec rozwiazania problemu. Powyzsza wypowiedz

    ...ale co zlego robie? wpisalem w wyszukiwarke sklepu 'swype' i...?

    > sugeruje, ze przebywales zbyt dlugo w jablkowym rezerwacie ale przeciez
    > chyba tak nie jest? ;]

    Nie. Zadnych jablek. Uzywam PC-tow i wczesniej telefonow, gdzie nei
    moglem wiele doinstalowac.

    Ale jakby mi slownik T9 w nokii robil tak jak ten w Androidzie, to nokie
    wyrzucilbym do kibla i spuscil wode.

    Jak mialem Nokie e51, 52 to nie musialem sie zastanawiac nad wieloma
    rzeczami - wszystko dzialalo. Jak juz dzialalo to dobrze. Slownik
    podpowiadal, ale nie narzucal. Uczyl sie ale tak na prawde niewiele
    musial sie uczyc. Klawiatura potrafila zapamietac w jakiej aplikacji jak
    zostala ustawiona, w tej bez podpowiadania, w tamtej z podpowiadaniem, w
    innej jako numeryczna, w jeszcze innej jako tekstowa.

    Tak prawde powiedziawszy przez lata uzywania nokii nigdy nie mialem do
    czynienia z tym, ze musze poswiecac swoj czas, zeby cos konfigurowac,
    walczyc ze slownikiem, z tym lub z tamtym.

    > Jestes niepowtarzalny i jedyny w swoim rodzaju. Z ciekawosci spojrzalem
    > na oceny Swiftkey w sklepie Googla: 5 gwiazdek przyznalo ponad 118000
    > uzytkownikow, 1 gwiazdke zas niecale 4 tysiace...

    A 10 tysiecy much zawsze poleci do gówna.

    Sorry.

    To jest 4001 juz.

    Ale nie chce tutaj robic dymu. Stwierdzam jedynie - wymienilem za Twoja
    porada klawiature na inna, dzialanie slownika sie nie zmienilo.

    Piszesz,z e to pakiet, wiec powinno sie zmienić. I to na lepsze.

    Co robie zle, ze u mnie dalej jest zle, mimo iz wymienilem klawiature na
    polecana przez setki tysiecy ludziz calego swiata?