  • 1. Data: 2013-04-20 19:47:30
    Temat: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Slownik Androida - jak zrobic...

    ...zeby nie probowal byc madrzejszy ode mnie

    np. wpisuje

    pracowałaś

    a on wstawia

    pracowałeś
    --------^

    czy tam jest jakiś moduł deinteligencji w tym słowniku?

    jak zmienić słownik w Androidzie na inny, jakiś lepszy?

  • 2. Data: 2013-04-20 19:53:01
    Temat: Re: Slownik Androida - jak zrobic...
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    alb o zamiast phone nie wybierał pioneer

    no przeciez to jest pojebane

  • 3. Data: 2013-04-20 19:58:05
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-20 19:47, Mr. Misio wrote:
    > Slownik Androida - jak zrobic...
    >
    > ...zeby nie probowal byc madrzejszy ode mnie

    rili?
    http://runt-of-the-web.com/post/4284082998/the-12-fu
    nniest-iphone-auto-correct-fails

    Instalowales juz np Swype?

  • 4. Data: 2013-04-20 20:04:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-04-20 19:47, Mr. Misio wrote:
> [...]
    >
    > czy tam jest jakiś moduł deinteligencji w tym słowniku?
    >
    > jak zmienić słownik w Androidzie na inny, jakiś lepszy?

    Z popularnych klikanych dosc szybko sie uczy Swift X.
    Teraz dodali tez mizianie ale wg mnie jest znacznie gorsze od Swype.

  • 5. Data: 2013-04-20 20:20:53
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Z popularnych klikanych dosc szybko sie uczy Swift X.
    > Teraz dodali tez mizianie ale wg mnie jest znacznie gorsze od Swype.

    nie nie, nie chce nowej innej klawiatury, chce slownik, taki co jest
    madry, i ma w sobie polskie slowa a jak nie ma to nie wymysla

  • 6. Data: 2013-04-20 20:21:39
    Od: atm <...@v...pl>

    > nie nie, nie chce nowej innej klawiatury, chce slownik, taki co jest
    > madry, i ma w sobie polskie slowa a jak nie ma to nie wymysla

    dlaczego tak sie bronisz przed nowa klawiatura?

  • 7. Data: 2013-04-20 20:35:51
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > dlaczego tak sie bronisz przed nowa klawiatura?

    bo nie potrzebuje klawiatury.

    chve wymienic slownik, nie klawiature.

  • 8. Data: 2013-04-20 20:38:58
    Od: atm <...@v...pl>

    > bo nie potrzebuje klawiatury.
    >
    > chve wymienic slownik, nie klawiature.

    Wiesz, slownik jak slownik; sam widzisz, ze wystepuja w nim dwa slowa a
    wybierane jest to, ktore Ci nie odpowiada. Byc moze zawiaduje tym
    wlasnie aplikacja klawiatury.

  • 9. Data: 2013-04-20 20:40:46
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik atm napisał:

    > Wiesz, slownik jak slownik; sam widzisz, ze wystepuja w nim dwa slowa a
    > wybierane jest to, ktore Ci nie odpowiada. Byc moze zawiaduje tym
    > wlasnie aplikacja klawiatury.

    Ja nie rozumiem, zainstalowalem tego swiftkeya ale to jakis gowniany
    trial jest, wiec pewnie przestanie mi dzialac :]

    Nie rozumiem zas dlaczego klawiatura zassala swoj slownik.

    W tym boskim nadroidzie kazda aplikacja/klawiatura ma swoj wlasny slownik?

    masakra :/

  • 10. Data: 2013-04-20 20:44:24
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    >
    > Nie rozumiem zas dlaczego klawiatura zassala swoj slownik.
    >
    > W tym boskim nadroidzie kazda aplikacja/klawiatura ma swoj wlasny slownik?

    Mozesz wyjasnic co jest w tym zlego?
    Swype masz za darmo, SwiftKey zas kosztuje 5,99zl....
    Wszyscy tutaj wiemy, ze przyoszczedziles juz na telefonie teraz zas
    planujesz nastepne oszczednosci? Zlituj sie nas soba ;]