    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skuteczny bat na piratówjuż w Warszawie???
    Date: Fri, 08 Jan 2010 12:45:44 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Wnioski:
    > - fotka to nie kamera (fotografia ma o wiele wyższą rozdzielczość)
    > - fotoradar jest ustawiony na konkretne miejsce w sposób optymalny
    > (kąt i pole obserwacji)

    > To możliwe technicznie. Oczywiście!
    >
    > Ale ty twierdzisz cos zupełnie innego. Mianowicie, że to jest możliwe
    > *w oparciu o już zainstalowane kamery monitoringu*. Spróbuj wykazać,
    > że to nie mrzonki. Bo wg mnie tak, i napisałem już wystarczająco
    > dokładnie dlaczego tak sądzę.

    > No właśnie - jakby te już istniejące kamery były ustawione jak trzeba,
> [...]
    Nie sugeruj się tym że jak otworzysz stronę z kamerami przy drogach to jest
    słaba rozdzielczość. Transmisja idzie poprzez sieci komórkowe. Teraz nie musi to
    działać z pełną rozdzielczością to i jakość jest byle jaka. Jednym naciśnięciem
    klawisza można kazać kamerom przesyłać zdjęcia o bardzo dobrej jakości. W
    przeciwieństwie do Ciebie ja nie sądzę tylko wiem to z pierwszej ręki, mojej
    ręki. Miałem z tym jakiś czas temu bezpośredni kontakt. To nie mrzonki. System
    automatycznego wystawiania mandatów już jest, może jeszcze nie ma wszystkich
    kamerek i fotoradarów. Ale w oparciu o te co są można go włączyć za 15 minut.
    Nie działa bo jeszcze od strony prawnej jest nie załatwione. Docelowo
    przeciętnie co 2 kilometry będzie coś co pilnuje prędkości i nie tylko. Można do
    systemu wprowadzić numery samochodów bez przeglądów, bez ważnego OC. Można
    również kazać mu cykać zdjęcia samochodom zarejestrowanym na osoby którym
    zabrano z jakiś powodów PJ. Jak uruchomią to będzie na początku na drogach
    prawdziwa rzeź. Będą i pozytywne strony. Ukradziony samochód będzie szukany
    przez maszynę od razu w całej Polsce a nie metodą rozpytania przez dzielnicowego.