  • Data: 2010-01-08 12:33:01
    Temat: Re: Skuteczny bat na piratów już w Warszawie???
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    R2r pisze:

    > Ale te zdjęcia są z rozdzielczością ok. 0,5 Mpix i bez problemu można
    > odczytać już nieco większy od tablicy rejestracyjnej numer autobusu
    > (2521), czy nazwy ulic na tablicach. Do odczytania tablic
    > rejestracyjnych wystarczy naprawdę niewiele więcej.

    Toteż chciałbym zobaczyć te zdjęcia z już zamontowanych kamer monitoringu
    które chce wykorzystać Waldek. Bo może się mylę, ale wg mnie one nie dają
    nawet tej jakości jak moje foty. Jak to typowe kamery tv.

    > współczesne komórki (nie mówiąc już o aparatach nawet tych tanich) mają
    > nawet dziesięciokrotnie większą rozdzielczość. Byle kompakt kosztujący
    > ca. 300 zł ma już rozdzielczość matrycy przekraczającą 10 Mpix. Jeśli do
    > tego zastosujemy w miarę dobrą optykę to będzie można nie tylko utrwalić

    "Jeśli zastosujemy" - czyli popierasz mnie? Wszak właśnie o takie różne
    "jeśli" i "wystarczy" rozbija się propozycja twórcy wątku, do której się
    odnoszę. On widzi ten system jako już niemal gotowy, prawie bezkosztowy...