  • Data: 2010-01-07 12:14:32
    Temat: Re: Skuteczny bat na piratów już w Warszawie???
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> szukaj wiadomości tego autora

    Waldek Godel pisze:

    > Wpisz sobie w google "automatic number plate recognition" to dostaniesz
    > kilkaset wyników, w tym conajmniej kilkanaście gotowych rozwiązań "z półki

    Ja się pytam o konkretne TE KONKRETNE zamontowane kamery i ich możliwości.
    Bo widziałem obraz jaki daje kamera monitoringu placu wielkości średniego
    skrzyżowania, i tam o rozpoznaniu numerów w obrębie całego obszaru
    nie ma mowy. Najwyżej przy samej bramie wjazdowej.

    To jest możliwe w kamerach specjalnie ustawionych w tym celu (wąskie
    kąty, niewielkie pole widzenia ustawione na newralgiczne punkty)
    Ogólny widok na skrzyżowanie, to IMHO dokładnie odwrotne wymagania.

    > no i właśnie zniknąłeś fotoradary

    Jeśli fotoradary wysyłają automatycznie mandaty, to zgoda.
    A sądziłem że jednak fotkę ogląda człowiek i to on wystawia mandat.