    From: Arek <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skuteczność Ceramizerow
    Date: Wed, 07 Mar 2012 13:02:25 +0100

    W dniu 2012-03-07 12:12, AZ pisze:

    > Ale ja mówię o olejach sprzedawanych w detalu ;-)

    Producenci olejów też mają swoich księgowych. Te dodatki są kosztowne,
    więc nie jest takie oczywiste, że to się będzie opłacać.

    I takiego oleju nie użyje nikt dopóki ma gwarancję bo wówczas musi lać
    to co zaleca producent. Po gwarancji problem nadal pozostaje bo
    większość będzie chciała lać olej zalecany przez producenta.

    A.