  • Data: 2012-03-07 12:41:26
    Temat: Re: Skuteczno?? Ceramizerow
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-07 12:12, J.F pisze:
    > Użytkownik "kogutek" napisał

    > Roznie bywa - jedni sie nie przejmuja, a inni przejmuja, bo licza ile to
    > oszczednosci te 5% przyniesie.

    Nie wiem kto się nie przejmuje, ale sprzęt to ma być jak najdłużej
    sprawny, odporny na różne problemy oraz w miarę możliwości łatwo
    naprawialny. Jednorazowy może być szeregowy żołnierz, ale już taki
    ze stosownym wykształceniem/wiedzą już nie jest jednorazowy.
    O lotniskowcach to już nawet nie wspomnę (no, ale to kogutek napisał,
    więc mnie nie dziwi) - amerykańskie typu Nimitz (te najstarsze) mają
    prawie po 40 lat i jak najbardziej są remontowane itd. Dodam, że
    tam niekoniecznie będzie się liczyć oszczędność 5%, a sprawność mimo
    sporych uszkodzeń. W samochodzie cywilnym jak stracisz olej to
    jazda bez niego przez 100 kilometrów może być uważany za marketingowy
    chwyt i głupotę, ale w warunkach bojowych możliwość przejechania
    przez 50 km bez oleju zdaje się będzie możliwością bardzo pożądaną...

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.