  • Data: 2012-03-07 19:52:13
    Temat: Re: Skuteczno?? Ceramizerow
    Od: Yakhub <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W liście datowanym 7 marca 2012 (19:26:12) napisano:

    > Niby z jakiego powodu możliwość przejechania stu kilometrów bez oleju ma być
    > pożądana? Samochód jednorazowy i ci co w nim siedzą też jednorazowi.

    Nie są. A przynajmniej nie zawsze są jednorazowi.

    Nie ze względów humanitarnych - po prostu bywa, że ci goście, co w nim
    siedzą pieruńsko dużo kosztują. Oni są inwestycją, która musi się
    zwrócić.

    > Na wojnie kasa się nie liczy.

    Kasa się ZAWSZE liczy. Na wojnie też. Liczyła się już w starożytności.

    > Jak wygra agresor to sobie odbije wszystkie koszty przez
    > okupację. Jak agresor przegra to zapłaci za wszystkie straty.

    Wojna to jest biznes. W biznesie trzeba minimalizować koszty.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub