  • Data: 2012-11-24 12:23:30
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 24 Nov 2012 11:00:50 GMT, PK napisał(a):
    > Budżet zakłada (trochę na wyrost, ale muszą gdzieś dopompować), że
    > kierowcy przeniosą się na autostrady, a tam wykrywalność przekraczania
    > prędkości będzie znacznie wyższa. 1.2 mld to zupełnie realna kwota.
    > Potencjał jest znacznie wyższy.

    Zupelnie nierealna.
    Pojedz na autostrade, wrzuc na gps 145, policz ile samochodow cie
    wyprzedza. Niewielka ilosc, a i one zwolnia jak zobacza tablice
    ostrzegawcza i zolta skrzynke. No chyba zeby tak wszyskie 300 FR zamontowac
    na autostradach, to wyjdzie gdzies co 3 km ... a wtedy ci najszybsi zwolnia
    do 140 i tez grosza nie zaplaca :-)

    Nie, FR jesli juz to stana w wioskach na drogach obok autostrad.
    Po paru mandatow, niecierpliwi kierowcy beda woleli poczekac na bramkach i
    doplacic 10zl za te 100km ...

    > Patrząc choćby na pierwszą "normalną" drogę obok mojego osiedla, gdzie
    > ogromna większość kierowców jeździ od 20 lat przynajmniej 70 km/h
    > (kilkaset metrów prostej drogi, dobra widoczność, bez skrzyżowań i tylko
    > 2 przejścia dla pieszych, więc mało kto przejmuje się 50tką), to mam
    > dziwne wrażenie, że nikt nigdy tu mandatu za prędkość nie dostał.
    > Fotoradar zwróciłby się błyskawicznie, ale oczywiście żal go na jakąś
    > podrzędną miejską uliczkę.

    SM moze swoja skrzynke postawic, a na drugi dzien pojsc w inne miejsce itd.

    Te z ITD maja byc stacjonarne, dzialac stale ...

    J.