  • Data: 2012-11-24 13:41:20
    Temat: Re: Sku*****ństwo nie sądzicie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 24 Nov 2012 12:41:07 +0100, R2r napisał(a):
    > Kolega to może prędkość mierzyć nawet termometrem. Taki sam rodzi to
    > skutek w kwestii stwierdzenia popełnienia wykroczenia. Chyba, że jest
    > przedstawicielem organu państwowego uprawnionego do takiego stwierdzenia
    > i robi to zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi.

    > Nie zasłaniamy się tylko stosujemy ustalone i obowiązujące reguły prawa.

    No wybacz - obowiazuje 50 a ja jade 80 na liczniku.
    Znasz jakis przepis ze "kto nie przestrzega ograniczenia predkosci przed
    radarem policjanta lub innej uprawnionej osoby" ?

    Wykroczenie jest, mozesz dyskutowac czy naprawde, moze mi sie pomylilo,
    moze mi sie wydawalo, moze naprawde jechalem 49, ale licznik mi zawyza,
    tylko ze ja mam zegarek i gps, i wiem ze zawyza o jakies 10km/m ...

    > A to już zależy co traktujesz jako normy. Jeśli te normy opisywane są
    > nie przez obowiązujące prawo lecz przez Twoje "widzimisię" to właściwie
    > nie mamy o czym dyskutować...

    Stajesz przy takim skrzyzowaniu i liczysz - jeden skrecil bez zatrzymania,
    drugi bez zatrzymania, trzeci .... dziesiaty nie zatrzymal, a ty jeden sie
    zatrzymujesz. Ty jestes nienormalny, razem z 460 p/oslami :-)

    J.