  • 11. Data: 2010-11-30 14:45:52
    Temat: Re: Skrobaczka do szyb
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał
    > Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >>
    > Aaaa no przecież to takie proste. O ja głupi tyle lat skrobię
    > szyby a tam ogrzewanie jest...

    Trzeba kupowac auto w ktorym jest :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-11-30 14:52:45
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał

    > Trzeba kupowac auto w ktorym jest :-)

    Trzeba bylo postawic dom z garazem. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 13. Data: 2010-11-30 15:44:44
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
> [...]
    > miotełką) i nawet to działało ale na mrozie szybko się połamało. No to se
    > kupiłem taką co się nie łamie ale za to ściera słabo bo jest całkowicie
    > sztywna i nie dopasowuje się do szyby. Spojrzałem na allegro i hitem sa
    > skrobaczki z wkładką mosiężną. Dobre to jest i rzeczywiście nie rysuje
    > szyby? Ludzie to kupują jak ciepłe bułki - są aukcje po ponad 200 chętnych
    > ale może znalazło sie inne zastosowanie tych skrobaczek :). A i ja
    > preferuję skrobaczki na dłuższym kijku bo śnieg nie leci na rękę podczas
    > skrobania i łatwiej sięgnąć do połowy przedniej szyby.

    a nie lepiej wychodząc z domu nalać gorącej wody w butelkę PET i polać
    szybę? Masz i odśnieżoną i czystą przy okazji :)

  • 14. Data: 2010-11-30 15:54:36
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Trzeba bylo postawic dom z garazem. ;)

    W ciepłym garażu sól szybciej żre stal niż na dworze.

  • 15. Data: 2010-11-30 15:54:48
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "grin" <s...@a...er> wrote in message news:id336e$6o0$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    >
    > W ciepłym garażu sól szybciej żre stal niż na dworze.

    Trzeba sciany izolowac, chrupanie spac w nocy nie daje.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 16. Data: 2010-11-30 15:55:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jarek S." <p...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w wiadomości
    >

    > a nie lepiej wychodząc z domu nalać gorącej wody w butelkę PET i polać
    > szybę? Masz i odśnieżoną i czystą przy okazji :)

    Fajny patent, jesli masz porysowana szybe i ubezpieczenie bez straty znizek
    w polisie. Predzej czy pozniej peknie i wymienia ci na nowa, bez rysek.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 17. Data: 2010-11-30 16:00:08
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-30 13:19, Borys Pogoreło pisze:

    > I mieć coraz bardziej porysowane szyby. Zdecydowanie polecam odmrażacz.

    Rysy na szybach to robią się od plastikowych i gumowych
    skrobaczek/wycieraczek, które zabierają ze sobą ziarenka piasku i kurzu
    i nimi właśnie rysują szkło. Skrobaczki z mosiężną czy miedzianą
    krawędzią praktycznie nie zostawiają śladów na szybie chyba, że
    skrobiesz nimi mocno zabłocone szkło, ale i w takich miejscach mosiężna
    krawędź zrobi ich mniej niż plastikowa czy nawet gumowa.
    Poza tym na oblodzoną szybę to odmrażacz możesz sobie schować.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 18. Data: 2010-11-30 16:02:35
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-11-30 15:55, kamil pisze:

    > Fajny patent, jesli masz porysowana szybe i ubezpieczenie bez straty
    > znizek w polisie. Predzej czy pozniej peknie i wymienia ci na nowa, bez
    > rysek.

    Nie jestem pewien, czy taka polisa obejmuje ten rodzaj uszkodzenia.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 19. Data: 2010-11-30 16:09:29
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-30 13:30, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał

    > Hm, ja jakos po odmrazaczu nie widze tego "masz czysto". Paruje,
    > przymarza - nie to co po skrobaczce.
    >
    > No i mozna sposobem - odpalamy silnik, wlaczamy ogrzewanie przedniej
    > szyby, pucujemy wszystkie inne .. i przednia nie wymaga juz skrobania :-)

    Odpalenie samochodu to pierwsze co się robi po przyjściu do niego. Bo i
    po cholerę się męczyć i tracić czas z odśnieżaniem i skrobaniem, skoro
    ma się okazać, że i tak nie odpali. :D

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 20. Data: 2010-11-30 16:11:58
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-11-30 13:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Agent" <w...@o...ue> napisał w
    >
    > Kolega ma i bardzo sobie chwali.

    Jeśli to (również) o mnie, to powiem: a owszem.

    > Ja jakos nie jestem przekonany - proste skrobaczki plastikowe mi
    > wystarczaja.

    W Norauto na Bielanach mają. Za jakieś śmieszne złotówki. Kup i wypróbuj
    - nie będziesz chciał innej.