-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "Ergie" <e...@s...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Skoro 3/4 kierowców przekracza ...
Date: Wed, 20 Aug 2014 11:08:23 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 35
Message-ID: <lt1oid$plc$1@node1.news.atman.pl>
References: <lssotn$j4s$1@node1.news.atman.pl> <lsst31$2gg$1@node2.news.atman.pl>
<lst6s4$coe$1@node2.news.atman.pl> <lsv0e2$t5d$1@node1.news.atman.pl>
<Pine.WNT.4.64.1408191132010.612@quad> <lsv8ep$6fe$1@node1.news.atman.pl>
<lsvehv$jho$1@mx1.internetia.pl> <lsvg8p$m2o$1@node2.news.atman.pl>
<lsvq93$rd0$1@mx1.internetia.pl>
NNTP-Posting-Host: 212.106.153.200
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1408525709 26284 212.106.153.200 (20 Aug 2014 09:08:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Aug 2014 09:08:29 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <lsvq93$rd0$1@mx1.internetia.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2542114
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "John Kołalsky" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:lsvq93$rd0$...@m...internetia.pl...
> I to znaczy, że mamy jeździć po tych drogach jak pociągi ?
Nie _mamy_, ale _możemy_.
>> Do Szczecina mam A4 + S3
>> Do Gdańska A1
>> W Bieszczady A4
> 170km od A4 do Bieszczad jest :-)
Zgadza się, trochę uprościłem. Ale jak zaczynałem jeździć w Bieszczady to A4
była tylko na odcinku Katowice-Kraków, więc tych kilometrów poza
autostradami miałem ponad 100 km więcej.
No i druga sprawa droga z Tarnowa do Soliny została jakiś czas temu
wyremontowana (nie wiem, czy cała) i w ogóle nie przypomina tej sprzed nastu
lat.
>> Z kierunków wakacyjnych to tylko Mazury są uciążliwe jeśli chodzi o
>> dojazd, ale i tak z roku na rok dojazd jest lepszy.
> Nadal nie widzę w jaki sposób to miałoby uzasadniać powstrzymanie się od
> wyprzedzania o którym pisałeś.
Z takich jak pisałem - skoro zaplanowałem podróż na 4 godziny i ona tyle
zajmuje +/- 15 minut to nie odczuwam żadnej potrzeby by łamać ograniczenia i
jechać szybciej powtarzając ciągle manewr wyprzedzania skoro jadąc tak jak
inni dojadę na czas.
Pozdrawiam
Ergie
Następne wpisy z tego wątku
- 20.08.14 11:09 SW3
- 20.08.14 11:09 Miroo
- 20.08.14 11:09 John Kołalsky
- 20.08.14 11:17 SW3
- 20.08.14 11:25 Marcin N
- 20.08.14 11:25 Marcin N
- 20.08.14 11:29 Jakub Witkowski
- 20.08.14 11:30 SW3
- 20.08.14 11:38 Jakub Witkowski
- 20.08.14 11:48 John Kołalsky
- 20.08.14 12:20 Jaroslaw Postawa
- 20.08.14 12:21 masti
- 20.08.14 12:32 Jaroslaw Postawa
- 20.08.14 12:43 John Kołalsky
- 20.08.14 12:49 John Kołalsky
Najnowsze wątki z tej grupy
- Nowy Outlander PHEV w PL
- Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
Najnowsze wątki
- 2024-12-30 Moduł BT BLE 5.0
- 2024-12-30 Łódź => Application Security Engineer <=
- 2024-12-30 Lublin => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-30 Nowy Outlander PHEV w PL
- 2024-12-30 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-30 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-28 Śmiechu KOOOOOOPA ;-)
- 2024-12-29 Pomiar amplitudy w zegarku mechanicznym
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S