eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSklejanie styków przekaźnika › Re: Sklejanie styków przekaźnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: Sylwester Łazar <i...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Sklejanie styków przekaźnika
    Date: Mon, 9 Jan 2012 01:22:08 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 34
    Message-ID: <jedb8m$85c$1@mx1.internetia.pl>
    References: <je4pi3$iu5$1@inews.gazeta.pl> <op.v7mpojpxxkmktq@fujitsu-siemens>
    <je56cf$sv2$1@inews.gazeta.pl> <op.v7nsyg2axkmktq@fujitsu-siemens>
    <je6o7t$o3f$1@inews.gazeta.pl> <op.v7nxs8n3xkmktq@fujitsu-siemens>
    <je7oqs$e8d$1@inews.gazeta.pl> <op.v7oq91yhxkmktq@fujitsu-siemens>
    <je9hqn$sov$1@inews.gazeta.pl> <jeappn$6ou$1@mx1.internetia.pl>
    <jebu1j$qb7$1@inews.gazeta.pl> <op.v7rngmo8xkmktq@fujitsu-siemens>
    <jecb1n$6ds$1@inews.gazeta.pl> <jechec$ug3$1@mx1.internetia.pl>
    <jed1bh$lia$1@inews.gazeta.pl> <jed1r3$pot$1@mx1.internetia.pl>
    <jed5gr$5jf$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-254-182-67.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1326067798 8364 77.254.182.67 (9 Jan 2012 00:09:58 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 9 Jan 2012 00:09:58 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:623104
    [ ukryj nagłówki ]

    > > Pytanie jest o to, kto jest teraz właścicielem i użytkownikiem tego
    > > urządzenia.
    > > Często jest tak, że całe urządzenie ląduje w śmietniku z powodu
    uszkodzenia
    > > jednego elementu,
    >
    > Kolego w mojej branży jest tak, że montujesz urządzenie _u_klienta_,
    > dajesz mu gwarancję, serwisujesz, konserwujesz. I nie jedziesz na serwis
    > jak masz czas, tylko JUŻ.
    >
    > Mirek.
    Rozumiem. Chodzi o jeżdżenie.
    Tak, zauważam ten argument.
    Bardzo często zdarza mi się ktoś, kto opowiada bajki o tym jak to on
    solidnie pracuje,
    a jak klient zawoła, to on bardzo chętnie pojedzie.
    Potem sprowadza się to do wynagrodzenia.
    Potem okazuje się, że jest fajnie jak jedzie się do tego samego klienta ileś
    razy
    i za każdym razem się "konserwuje" i naprawia, bo jest "robota", a jak jest
    robota,
    to jest "kasa".
    Potem...
    Widzę takich ludzi w wielku 50 lat +, którzy wspominają jak to było fajnie,
    jak się jeździło, konserwowało i naprawiało.
    Mają w małym palcu doświadczenia z małego czy większego zbioru przypadków.
    Problem w tym, że worek na te przypadki jest nierozciągliwy, taki był i
    nigdy nikt nie chciał do niego wrzucić coś nowego,
    bo po co, jak jest kasa.
    Dziś już nikt nie zawoła po nich,
    a nowej wiedzy - brak.
    Powodzenia w Twojej branży, pamiętaj jednak, że ona się zmienia.
    S.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: