  • Data: 2016-05-16 23:17:45
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-05-16 o 21:32, Chris pisze:

    > Przecież pisałem w poprzednim pości do tego dałem linka do strony PS+

    Z tego co napisałeś jednoznacznie nie wynika czego ten abonament dotyczy.
    Jeśli dotyczy PS Plus to szczerze współczuje.
    Na PC jak już kupisz grę (która przeważnie jest tańsza niż ta z
    konsoli) to za używanie jej w trybie multiplayer nie muszę dopłacać.

    > Ok, i dalej uważam że dla 10-latka lepsza będzie konsola niż PC.
    > Z biegiem lat PC ale teraz zabawa będzie łatwiejsza i nie trzeba wydawać
    > od razu 3 tyś tylko starczy 1200 zł + TV.

    Plus dwieście na abonament i plus pięćdziesiąt do każdej kupionej
    gry bo są droższe niż wersje na PC.
    Ludzie rozmawiają o samochodach a ty się wcinasz z rowerem, bo
    dalej uważasz że będzie lepszy. :)