  • 1. Data: 2016-05-14 23:30:40
    Temat: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Nie mają większego pojęcia co kupić zapytałem w Koputroniku.
    Sam komputer w przedziale 2,5 - 3 kzł.
    Lub z wybranych elementów.
    Dostałem tylko propozycję gotowców.
    http://www.komputronik.pl/product/244190/Elektronika
    /Komputery_Serwery/Komputer_California_Access_AS_02.
    html
    http://www.komputronik.pl/product/281167/Elektronika
    /Komputery_Serwery/Komputronik_Sensilo_CX_200_E020_.
    html

    Komputer do grania, dla 10-latka. Czyli Minecraft na 22'' monitorze. :-)
    Troche modów i shadery. OpenGL 2.1
    Jako, że różnica tylko w kartach grafiki to chciałem sprawdzić czym się
    różnią i natrafiłem na to:
    tu link do całości
    http://www.pcformat.pl/Niedrogie-do-grania---test-ka
    rt-graficznych,a,3708,strona,2
    a tu cytat z powyższego:
    "Do kart, których gracze powinni unikać, można zaliczyć GeForce GT 730
    oraz GT 740, a także Radeona R7 240 oraz 250"
    A takowe karty są w zaproponowanych komputerach.

    Można się zmieścić w tym budżecie z i5 i lepszą kartą od tych powyżej?
    Czyli jaka karta? Bo to chyba najważniejsze?

    Robert

  • 2. Data: 2016-05-15 11:09:37
    Temat: Re: Składanie komputera od tyłu :-)
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Można się zmieścić w tym budżecie z i5 i lepszą kartą od tych powyżej?
    > Czyli jaka karta? Bo to chyba najważniejsze?

    Można się zmieścić, a porównanie cen zacznij od Allegro.
    Karta graficzna w komputerze do gier nie może być zintegrowana
    z płytą bo będzie słaba.
    Inna sprawa że minercraft pójdzie i na tablecie za pięćset złotych.
    Ale jak dzieciak zapragnie uruchomić na tym prawdziwą grę to
    bez karty za minimum pięćset złotych może przeżyć rozczarowanie.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-05-15 11:30:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 11:09, RadoslawF pisze:

    > Można się zmieścić, a porównanie cen zacznij od Allegro.
    > Karta graficzna w komputerze do gier nie może być zintegrowana
    > z płytą bo będzie słaba.
    To wiem.
    > Inna sprawa że minercraft pójdzie i na tablecie za pięćset złotych.
    > Ale jak dzieciak zapragnie uruchomić na tym prawdziwą grę to
    > bez karty za minimum pięćset złotych może przeżyć rozczarowanie.

    To proszę coś zaproponuj. Muszę od czegoś zacząć.

    Robert

  • 4. Data: 2016-05-15 14:39:23
    Od: Chris <x...@x...com>

    > Komputer do grania, dla 10-latka. Czyli Minecraft na 22'' monitorze. :-)

    Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony z grania a kasy
    jeszcze zostanie na sporą ilość gier.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2016-05-15 15:17:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 15.05.2016 o 11:30, Robert Wańkowski pisze:

    > To proszę coś zaproponuj. Muszę od czegoś zacząć.
    >
    > Robert

    Tu w linku masz dobrze opisane karty graficzne z opiniami użytkowników.
    Posortuj według ceny, wybierz odpowiedni zakres cen i kup najlepszą
    którą poleca kilkadziesiąt osób.
    Tu na grupie dostaniesz raczej odpowiedź od przypadkowego interlokutora.

    https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputer
    owe/karty-graficzne-12/,,,,,,,p,0,,8143O662060/1/#pr
    oduct_list

  • 6. Data: 2016-05-15 15:19:05
    Od: Bolko <s...@g...com>

    > Zamiast kompa kup mu PS4, będzie bardziej zadowolony z grania a kasy
    > jeszcze zostanie na sporą ilość gier.

    No to dałeś poradę :)
    Pamiętasz że to forum PC?

    ps przez chwilę się tematem interesowałem
    konsole są lepsze bo jest na nie więcej tytułów

  • 7. Data: 2016-05-15 16:23:29
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2016-05-15 o 15:19, Bolko pisze:

    > No to dałeś poradę :)
    > Pamiętasz że to forum PC?

    Wiem ale akurat konsola jest dobrym rozwiązaniem dla dziecka.

    > ps przez chwilę się tematem interesowałem
    > konsole są lepsze bo jest na nie więcej tytułów

    Z konsolą nie masz problemów że coś nie działa, że karta za słaba, że
    ramu za mało itd. na konsoli wszystko działa bez problemu i nie trzeba
    się martwić o np. kompatybilne sterowniki z daną grą.

    Oprócz tego sugerowałem się wiekiem gracza który ma dopiero 10 lat i
    obsługa konsoli (pad) jest łatwiejsza niż myszka + klawiatura. JAk
    będzie starszy to polecę kompa + konsolę bo to najlepszy wybór, FPS na
    PC a np. arcada na konsoli. Ja ma obie rzeczy i powoli odchodzę od
    grania na PC bo wolę się walnąć na wyrku z padem przed sporym tv niż
    siedzieć przed monitorem. Ale jak pisałem wcześniej w BF4, czy inne FPS
    tylko PC :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 8. Data: 2016-05-15 18:28:13
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > To wiem.
    >>
    > To proszę coś zaproponuj. Muszę od czegoś zacząć.

    Wchodzisz na allegro do działu komputery stacjonarne, odchaczasz
    wyświetlanie tylko z procesorem i5 a potem olewasz droższe od 3 tyś
    i tańsze od 2 tysięcy. Tu masz pierwszy przykładowy z brzegu.

    Człowiek inteligentny poszuka składacza ze swojej okolicy, pojedzie
    lub zadzwoni i dopracuje konfigurację końcową.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2016-05-15 19:02:59
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-05-15 o 15:17, t-1 pisze:

> [...]
    >
    > https://www.morele.net/komputery/podzespoly-komputer
    owe/karty-graficzne-12/,,,,,,,p,0,,8143O662060/1/#pr

    Poszedłem tą drogą.
    Kto zechce poświecić swój czas to tu jest link do koszyka. Może coś
    podpowiecie.
    https://www.morele.net/inventory/info/qFjoO/

    Robert

  • 10. Data: 2016-05-15 19:27:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 15 May 2016 16:23:29 +0200, Chris napisał(a):

    (ciach...)
    > Z konsolą nie masz problemów że coś nie działa, że karta za słaba, że
    > ramu za mało itd. na konsoli wszystko działa bez problemu i nie trzeba
    > się martwić o np. kompatybilne sterowniki z daną grą.

    Tak tak. Tytuły na konsolach nie mają żadnych problemów, nie ma spadków
    framerate, nie ma dociągania patchy. Jasne. ;)

> [...]
    > grania na PC bo wolę się walnąć na wyrku z padem przed sporym tv niż
    > siedzieć przed monitorem. Ale jak pisałem wcześniej w BF4, czy inne FPS

    A co Ci broni walnąć się na wyrze przed sporym TV i grać na padzie na PC? :)

    [ Demokracja to rządy brutali, temperowane przez dziennikarzy. ]
    [ (Ralph Waldo Emerson) ]